|
|||
|
|||
hemelke gekocht en versterkt met glasvezel, morgen binnensteken voor te bekleden:
2 zetels bijgekocht om van 2 goede setjes, 1 perfecte te maken met wat reserve stukken erbij. ah en de wielen zijn er ook 17'en, de sebring mogen overwinteren op zolder. |
|
||||
|
||||
Mooie aanwinsten!
|
|||
|
|||
de werken: nu moeten er nog een kleine laswerken uitgevoerd worden zoals je ziet, de deuken zijn al uit de kas. Morgen gaan ze die paar zaken lassen, vrijdag komt de kas in de primer, wordt ze geblokt en normaal zaterdag zou ze gespoten moeten zijn. Al bij al een goeie kas, roest is natuurlijk te verwachten aan een auto van 23 jaar. |
|
|||
|
|||
nog wat stickers om de G60 kit volledig te maken:
met textuur zoals het hoort. |
|
|||
|
|||
de nieuwe clipsen voor de dorpelverbreders:
|
|
||||
|
||||
Wel gaaf zo, waar heb je die nieuwe clipjes besteld??
|
|||
|
|||
vw heritage, je kan ze ook bij mecatechnic krijgen
|
|
|||
|
|||
klaar voor grondverf. Dit weekend laten ze ze drogen en na het weekend schuren, opnieuw grondverf, en lakken. Tegen woensdag zou ze gespoten zijn, dan ga ik ze zelf terug in mekaar steken.
|
|
|||
|
|||
de nieuwe logos en ventieldopjes:
|
|
||||
|
||||
Word weer goed verwend.
Al vindt ik de sebrings mooier dan de nieuwe aanwinsten
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
hemel is klaar! |
|
|||
|
|||
update van de kas:
Het dak is al gespoten, jammer genoeg zitten er 2 deukjes nog in het dak, deze worden er nog uitgehaald en het dak terug gespoten. Normaal gesproken zal ze morgen wel compleet gespoten zijn. Ik ben wel opgetogen van de kwaliteit van het spuitwerk. |
|
||||
|
||||
Net stukje werk, mooie kleur ook.
|
|||
|
|||
ik mankeerde wat clipsen en ik steek graag alles nieuw dusja
eerste hulp doos: |
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit!
|
|||
|
|||
mijn kodak is meegenomen, de vorige waren gsmfotos, dak is intussen herdaan(er zaten nog 2 blutsen in), vleugels, deuren, motorkap, koffer etc staan allemaal klaar om morgen te spuiten:
[/img] |
|
|||
|
|||
Ziet er helemaal niet slecht uit, heel goed zelfs! Waarom heb je de auto eigenlijk herspoten?
Zou polijsten je lak niet terug laten herleven? Omdat ik hier ook een eikgroene GTD heb met wat swirls, lichte tot middelmatige krassen heb staan, wat met polieren dus weg gaat.. |
|
|||
|
|||
ik denk dat je niet helemaal volgt want ik ben "redelijk" goed in polieren. Ik heb de auto laten herspuiten omdat er lakschade aan was en kleine deuken overal. Als je dan toch de helft al moet doen, kan je hem even goed helemaal doen. Ik wou toch een G60 kit steken.
hier een eikengroene motorkap doe ik aan het doen was even geleden: zwarte hyundai coupé: complete autos...: Last edited by Ice_ken : 22-10-2014 at 15:13. |