![]() |
|
||||
|
||||
![]() Van de week een rode mk2 gti in Maastricht zien staan, als ik 't goed herinner was 't een 16v (teller tot 8k rpm).
Verlaagd (airride is for pussies sticker) en Pirelli P-slots eronder. Dikke bumpers, en heldere lampen rondom. Foto's volgen nog, imageshack is effe lastig aan 't doen. En typisch mk2, een heel bulk reserve onderdelen op de achterbank. Fittingplaten voor de achterlichten, extra ruitenwissermotor, etc... Misschien iemand van hier? De auto stond bij 't parkje in Maastricht. Waarschijnlijk van een van de nieuwe studenten op de introweek, want heb de auto daar nog nooit eerder zien staan. Geloof dat 't donderdag of vrijdag was.
|
|||
|
|||
![]() ![]() net voor groningen .... ![]() bij café De Pleisterplaats in Kessel ![]() super de boer in Damwoude ![]() Hamburg , voor de elbe tunnel in de file met de R50 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die gele Polo is mooi breed lijkt 't.
Ziet er wel gaaf uit. 1.9 diesel zie ik op de rdw-site... niet zo snel als ie er uitziet dus. Weekje of twee geleden van eigenaar verandert.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 23-08-2009 at 15:28. |
|
||||
|
||||
![]() Die groene Jetta heb ik ook wel een paar keer in Dokkum zien rijden
|
|
||||
|
||||
![]() En in Damwoude
![]()
|
|||
|
|||
![]() Gisteravond om rond kwart voor 10, op de a12 reed ik bij de meern erop om er weer af te gaan richting Houten, en toen werd ik ingehaald door zo old skool kever, lichte kleur met soort van striping op zijkant, heeel laag en gele lampen.
Ik trok nog even op om er naast te komen maar zat vangrail tussen, je keek nog wel even dacht ik. Mooi ding! Ik reed in een donkere kleur corrado. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
deze? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Vanmiddag in een half uurtje tijd 5 dikke VW'tjes in Deventer gespot.
![]() Eerst een blauwe Golf 3 met doorgelaste motorkap en BBS-velgen met goud hart. Zat een jongen achter het stuur met een meisje ernaast. Ik keek nog en zag je terugkijken (ik reed zelf in m'n Golf 2). Vijf minuten a 10 minuten later op een parkeerplek van runshopping De Snipperling zag ik de Golf 3 van Koen staan en exact daarnaast een zwarte Golf 1 cabrio. Ongeveer 4 meter daar vandaan stond een rode Corrado G60 geparkeerd. Ik weet niet of deze laatste twee ook bij VW-team de Snipperling horen, want ik kan ze op de website niet in de ledenlijst terugvinden. Kwartiertje later zag ik Mathijs in de verte voor me rijden. Ik haalde ff wat auto's in om achter je te komen en reed toen nog ff'tjes achter je. Vlak daarna sloeg je af naar rechts en haalde ik je in, omdat ik rechtdoor moest. Ik toeterde nog ff en jij seinde terug met je lichten. Last edited by KJ-Golf : 25-08-2009 at 16:21. |
|
||||
|
||||
![]() Vanavond in Breda op de kruising Emerparklaan/Backer en Ruebweg een lichtkleurige (zilverkleurig of inarisilber?) Jetta 1, waarvan de bestuurder meer naar mijn Passat aan het kijken was dan naar het verkeer vóór hem...
![]() In de gauwigheid dacht ik een kenteken te zien met GX-40-** ? Maar ik was druk bezig het raampje naar beneden te draaien. Toen dat gelukt was hebben we nog enthousiast naar elkaar gezwaaid.
|
||||
|
||||
![]() Vanmiddag Volkswagenaar & chick op het Europaplein, en Mooney bij de baas.
Ook stond er tegen 8'en vanochtend een defecte Corrado op Quatrebras [motorkap omhoog en dergelijke]. Zware problemen? Je keek niet blij in ieder geval.
|
||||
|
||||
![]() 25/08/2009 om 17:10 bij de BP in Kwintsheul een Zwarte Golf laag en goed om te zien, kenteken YN-15-XH 6 cilinder op kenteken volgens RDW.
25/08/2009 om 17:20 op het kruispunt bij het Carlton hotel in Naaldwijk een Groene Corado met goude stickers (foto volgt)
|
|||
|
|||
![]() Quote:
die ja. die kwam ik tegen. Echt een vet ding ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vanmorgen in Breda, zuidelijke rondweg een mooie Golf 1 cabrio met gepolijste porsche's
|
|||
|
|||
![]() rij ik een keer langs Boxmeer in de LKW. . . . . . .
Maar geen Sixpack te bekennen hier . . . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Da's beter dan een Porsche met gepolijste Golf Cabrio's... ![]() (sorry, kon 'm niet laten liggen; In het kader van "beter een gat in je hand dan een hand in je gat"... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hij is goed
![]() Nu je em zo uitlegt zie ik ook dat ik er de volgende keer beter maar een willekeurig porsche velgtype achter moet zetten... Kon niet meer terughalen of het c2's, gullie's of 928 winterfelgen waren ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() 2x golf 2 ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Grijze golfje 2 is van een jongen die mijn ex Golf 2 G60 ook heeft gehad. De andere 2 weet ik niet.
|
|
||||
|
||||
![]() Werkt Ruurd/Molle niet bij de Gamma? Een van beiden, vergeet altijd wie wie is
![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Ik zou het niet weten kerel ![]() |