|
||||
|
||||
Okkehel jonge, in de zwarte pasta. Op winterbanden???
en Zweiter in de lancia
|
||||
|
||||
Quote:
Je hoeft je niet te schamen hoor, want ik was in de (niet erg opvallende) auto van m'n ouders en dat is een zilvergrijze Mk4 station in basis uitvoering (waarvan je er gemiddeld 5 per dag tegenkomt ). Was een dagje aan het toeren en kwam vanaf Dokkum binnendoor en had al een beetje rondgekeken naar wat forummers daar uit de regio totdat ik jou plotseling zag bij de stoplichten. Jij draaide Veenwouden in en ik kwam er net uit zeg maar. Volgende keer zal ik de claxon eens bedienen !!
|
||||
|
||||
Binnendoor? Dat is de normale route naar Groningen hoor
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, das binnendoor......de normale route is plankgas de A7 op
|
|||
|
|||
Quote:
was even langs gekomen om een bakkie ..... volgende keer idd even een druk op den toeter Ruurd en Molle bij Beterband gespot Rijd de G60 en de Corrado weer goed Ruurd ? of moet hij nog een keer goed uitgelijnd worden Last edited by Alberto : 15-08-2009 at 11:20. |
|
||||
|
||||
Net om 15:00 bij de Wasbeer in Dokkum, een hele nette verlaagde Golf 1 [wit] op BBS.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat was op zich geen probleem geweest maar we waren op weg richting Niebert om daar een schnitzel te verorberen.......en dat kon uiteraard niet wachten
|
|||
|
|||
al het goede komt uit Niebert
|
|
|||
|
|||
Vanavond tussen leeuwarden en heerenveen Ritske in zijn Passat L 1974. Ik haalde je langzaam in maar onze daily valt niet op
Deze dus, |
|
||||
|
||||
Blijft een bruut apparaat!
|
||||
|
||||
hehe lol
|
||||
|
||||
Gespot 5 koopman wagens, eentje op de ring groningen 7:10 en 4 anderen onderweg naar groningen Thv aduard. tussen 7:10 en 7:20. Ik zat in een rood golfje.
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de Matlingeweg (tussen de A13 en A20) in Schiedam een grijze Jetta mk1, verlaagd en glimmende wielen. Je zwaaide enthousiast terug
Owja en vandaag op de sloop in Delft wederom deze Golf GTI 16v, maar nu zag ik deze bordjes liggen: Ik had deze al eens gepost en volgens mij wisten een paar mensen wel van die geweest was? Want als de vorige eigenaar die bordjes van VW mania misschien nog wil hebben kan ik dat wel even regelen Vorige keer dat ik hem zag: Last edited by Gertjan : 17-08-2009 at 23:36. |
|
||||
|
||||
die jetta heb ik gisteren ook gespot, zilver, flink laag, dakrekje met een krat warsteiner erop. was een net ding, zag hem in vlaardingen.
|
||||
|
||||
de wagen is van VW Leusden geweest, hij heeft toen de wagen verkocht aan Niels (kan verkeerde naam zijn)hij kwam in ieder geval uit de buurt van Den Haag.
toch jammer dat ie zo is geeindigd.. |
|
||||
|
||||
Quote:
ok dan neem ik de volgende keer de foto iets later
|
||||
|
||||
19/08/2009 om 17:40 ongeveer een bruinmetllic Jetta 1 gespot kwam hem tegen vlak voor station Schiedam, daar zijn we samen onderdoor gereden en toen gingen we weer onze eigenweg.
zag er leuk uit...
|
||||
|
||||
net in Elburg |
|
||||
|
||||
komt tegenwoordig elke ochtend op "de meent" in lelystad bij de reclassering een lage mk2 F&I voorbij schuiven met een blonde dame erin,kenteken begint met sn-gv-??
ziet er nog goed uit,op de tjappie-tribals en scheve brulpijp na.... (heb taakstraf,zodoende ) op urk schijnt tegenwoordig ook iemand in het bezit te zijn van een lage 4drs einser, auto is beige met een matzwarte onderkant,zwart staal en nog wat zwarte details(gti-achterruitsticker) zie hem weleens rijden/staan,ook al eens gegroet maar geen reactie,ken diegene ook niet.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 23-08-2009 at 00:59. |
|
|||
|
|||
zie ongeveer dagelijks op industrieterein de boezem in pijnacker een rode golf 1 staan, rsén eronder geloof ik en af en toe een rekje in ze raam, bekende van hier?
|