|
||||
|
||||
Quote:
even lekker uitwaaien |
|
||||
|
||||
The Len rond een uur of half 6 voor mijn huis langs. Niet even stoppen natuurlijk.
|
||||
|
||||
Wytze in de rode bij de C1000 in Damwâld, zo tegen 17'en...
En wat ik daar zag... damn!
|
||||
|
||||
Quote:
We moesten om handel bij Albert O. |
|
||||
|
||||
Quote:
Aah... Albert O. alias de Hakkelaar..eh...Handelaar!
|
||||
|
||||
De schrik van Veenwouden!
|
||||
|
||||
Vrijdag gespot bij Garage Kusters, net voor de grens tussen Nederland en België, voor de brug naar Maaseik, deze vette Kevert:
Surfplankje op het dak, versmalde as en behoorlijk laag en vette velgjes (merk?). Dan nog een paar auto's gezien in de afgelopen tijd die ik wel de moeite waard vond op de foto te zetten: Deze stond laatst hier in Sittard om de hoek. Beetje zakken en klaar is Kees. Leuke kentekenplaat op deze Benz Eén van de velen die daar altijd op de oprit staan in Landgraaf, naast onder andere een lage Polo 6N en een mk2 (edition?) : Eerste R36 die ik in het wild gezien heb was deze in Maastricht (de blauwe op MIVW vorig jaar niet meegerekend) : Heel gaaf, beetje jaren '90 stijl en heel Duits!! Volgens mij is deze van Rob van MIVW. Tijdje terug zag ik hem staan met Nothelles achterin.
|
|||
|
|||
Quote:
Quote:
is het zo erg ? vanavond molle in de edition blauw Last edited by Alberto : 04-07-2009 at 21:29. |
|
||||
|
||||
Quote:
dit misschien?
|
||||
|
||||
Ja, die!
|
||||
|
||||
Heel gaaf, beetje jaren '90 stijl en heel Duits!!
Is toch op de Rijksweg dit? Ding staat al een tijdje te koop volgens my
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt. Of ie te koop is weet ik niet, maar dan zal ie waarschijnlijk wel wat mogen kosten. En met de mk2 nu in de verbouwing hou ik niet zo heel veel geld over voor nog meer auto's.
|
|||
|
|||
Leuk zo met die export platen erop. Misschien als je dreigd met hem aan te geven bij de douane krijg je hem goedkoper
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ah, zijn die platen daarvoor? In dat deel van Geleen rijdt Jan en alleman rond met zulke platen. Merendeel dikke bakken als Mercedes en BMW, en bijna allemaal met "niet al te Nederlands uitziende personen" achter het stuur. Voor degenen die bekend zijn in dat deel van Geleen... rijd maar eens die laan in met 't grasveldje tussen de rijbanen, net voor alle shoarma-tenten en de Arabische nachtwinkel. Kom je in een klein steegje, een zij-straat van die laan, vol met verkeerd volk met nog meer verkeerde auto's. Dikke S-klasses rondom geblendeerd, oude witte afgetrapte 190-ers, nieuwe BMW 6- en 7-series en dikke X5-jes... etc. Alles met zulke platen. Edti: net even ge-googled op "duits export kenteken" en dit is zo'n beetje de eerste link die Google kon vinden: http://forums.marokko.nl/archive/in...p/t-948236.html Ik zeg niks, maar het is wel toevallig.
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 05-07-2009 at 16:38. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt, dus weer een nieuwe country !
|
||||
|
||||
Quote:
salaaam
|
||||
|
||||
Quote:
Salaam aleikum.
|
||||
|
||||
Vanochtend om 08:50 uur op de Noordelijk Rondweg in Breda richting de A16 Reuvers in zijn Seat Cordoba. (ik zat ergens ver naast je in een satijn zilveren Golf III)
Last edited by Dirk : 08-07-2009 at 09:14. |
|
||||
|
||||
R36
Vanmiddag in roden een r36 MMMM..........
|
||||
|
||||
Volgens mij zag ik vandaag de truck van Robert staan bij een tankstation op de A28 Groningen richting Assen, was rond 13.45.
René (Tiefleger) |