|
||||
|
||||
net aan de a7 (drachten-heerenveen) bij afslag de Haven. Lage Golf mk2 op bbs rs met panne. Leek erop alsof hij linksvoor door de hoeven was gegaan. Iemand van hier?
|
||||
|
||||
Quote:
Denk dat dat mijn broertje was in mijn jetta. Was het een MK2 en de kleur is menie (al lijkt het ook wel bruin idd) |
|
||||
|
||||
Ja klopt, en van die windkapjes bij de ramen.
Zag er leuk uit. |
|
||||
|
||||
Het is niet de mooiste foto zal hem eens even een keer wassen en dan weer eens wat goeie foto's op internet zetten. Maar zo ziet ie er uit dus
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hem ook gezien, was een Fire&Ice die idd linksvoor wel érg uit-verhouding-laag lag.
|
|||
|
|||
Vanmiddag rond 1 uur een super mooie rode karmann ghia variant.
Verlaagt, veel chroom , dakrekje. Ging bij afslag steenwijk eraf. Of 1 later |
|
||||
|
||||
Op de namiddag gespot:
Femme in de super einser bij Harkema Vanuit Drachten Sjoerd Hassiebassie in de MkII VR6 wat een gigantisch brede auto. En in het dorp Ronny in denk ik zijn nieuwe aanwinst een MkIV cabrio.
|
||||
|
||||
Heb je niet gezien Gerard hoorde wel iemand toeteren of was jij dat.
|
||||
|
||||
Jep
|
||||
|
||||
Die Golf 2 BBS dingens heb ik zelfs gespot volgens mij
En Jens/Zeend in een T2 single cab... van Garyp tot aan Burgum... als ik het tenminste goed gezien heb...
|
||||
|
||||
net cloontje gespot.
Op de heerstraat tegenover de Jan linders
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI Last edited by T.C.Z.L : 03-07-2009 at 14:32. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik dacht dat het ruurd (fire and ice vr6) misschien was. heb hem even een pm gestuurd. zag het in een flits dus kon ook zo snel niet stoppen. Rijkswaterstaat was er al bij met een hoop pionnen
|
||||
|
||||
Gisteravond in Zeist een matzwarte polo met finish flag op het dak
Had je al eerder gezien bij de Vw-speed midwintermeeting Ik was op de fiets btw
|
|||
|
|||
Quote:
mooi he veenwouden |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik riep al: vakantiegangerrrrssss, maar dat hebben jullie vast niet gehoord
|
||||
|
||||
Quote:
Da was ik nieee... *mompelt iets over €250,- boete* Zag het pas op het allerlaatste moment!
|
|||
|
|||
Woensdag in Roden gespot:
|
||||
|
||||
Quote:
Ronny had het druk gister zeker zag hem ook al in surhuisterveen op de kolk in de cabrio
|
||||
|
||||
Vanmorgen een rode Golf 1 GTD kenteken met iets van 85 erin dacht ik gespot op de musselweg in mussel ter hoogte van de viaduct dacht dat het Goldfinger was maar weet het niet zeker.