|
|||
|
|||
Polo is errrug dik zeg, gewoon niet teveel aan doen.
Misschien een keer andere wielen... Weer goeie keus!
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx! Gaat ook niet te veel aan gebeuren Gisterenmiddag de Polo opgehaald. De terug weg was een goede manier de auto te leren kennen. Een kleine 2 uur terug en is erg goed bevallen. Heerlijk vlot en ook zeker op hogere snelheden. Gaat wel wat pluimen bij vol gas op echt hoge snelheden Setje wintervelgen erbij gekocht. Vd week een afspraak maken voor de apk en uitlijnen. Stuur staat een tikkeltje over links. Weet iemand een goede bekleder in de buurt van Rotterdam? Bestuurderstoel heeft instapschade.
|
||||
|
||||
Maandag gaat de Polo voor een apk keuring. Ben benieuwd wat eruit zal komen.
Fototje met de auto's vd zaak
|
|||
|
|||
Dikke polo zo
|
|
||||
|
||||
Thnx!
De Polo gisteren weg gebracht voor een apk keuring en wat kleine defecten. Het rechterraam was niet meer te bedienen en de cv was vanaf binnen niet te ontgrendelen. Na wat onderzoek kam de oorzaak naar boven. 1 vd vorige eigenaren vond het nodig om andere boxen te monteren en dus ook dikker speaker draad. Tot daar aan toe maar het jammere is dat het rubber van deur naar carossorie niet goed meer afsloot. Met dit aan beide kanten als resultaat... Dit wordt vernieuwd
|
||||
|
||||
Na 2 lange maanden in de Polo gereden te hebben was ik het helemaal zat met dat ding. Elke keer kwam er weer iets naar boven wat mij en mijn vriendin zwaar irriteerde. Besloten om ons verlies te pakken en ons op iets anders te richten.
Wat dan? De vag groep ben ik op dit moment klaar mee. Mensen om me heen over olieverbruik, kettingproblemen etc. Met verschillende auto's proefgereden en dit kwam er tenslotte uit. Een Bmw 123d Coupe uit 2009. 2 eigenaren gehad, historie volledig bekend en een zeer net exemplaar.
|
|||
|
|||
Met de VAGgroep ben je nog niet helemaal klaar mee, je rijdt tenslotte nog Porsche.
Maar dit is zeker een waardige opvolger. Altijd mooi gevonden zo'n 1 serie Coupe, voor de M. Nog plannen ermee, of lekker zo laten?
|
||||
|
||||
Quote:
Daar heb je gelijk in! Dat is de eerste auto die ik heb die ik steeds leuker en mooier begin te vinden. Blijft een feest om mee te rijden! Nog niet direct plannen mee maar een setje 19 inch, 1m kofferklep spoiler, misschien chippen naar 250pk en 450nm en de remklauwen een vers blauw kleurtje Voorlopig eerst even zo. Spaarpot is aardig leeg
|
||||
|
||||
Quote:
N47 heeft ook totaal geen problemen met de ketting =p nu alvast een mooie aankoop ga je veel plezier aan hebben maar wel regelmatig ketting op geluid na kijken anders kom je in de zelfde situatie als mij terecht enkele jaren geleden.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je helemaal gelijk in Is en blijft toch een beetje geluk hebben of je er iets mee krijgt of niet. Is nu idgv niet hoorbaar.
|
||||
|
||||
Quote:
Mss een tip op mijn 2de blok heb ik altijd 5w40 gedaan ipv 5w30 wat het kettinggeluid aanzienlijk vermindert en nooit nog problemen gehad
|
||||
|
||||
Vorige week met de Boxster naar PUUR Porsche geweest in Best.
|
||||
|
||||
Mooi wagenpark ! Zowel de BMW als de Boxster
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx! De coupe is inmiddels verruild voor een 3 serie. Een hele fijne 320d met goede opties
|
||||
|
||||
mooie wagen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |