|
||||
|
||||
Quote:
Dat is jou mening, die je al meerdere malen geventileerd hebt hier. Laat ieder in z'n waarde. Beetje respect tonen voor elkaar. Het is mooi geweest nu.
|
||||
|
||||
Okee heren! Laat het even duidelijk zijn! Niet fokken met TheDutchBeast!
|
|
||||
|
||||
Haha respect Dave, dat je niet gewoon stopt met posten op dit forum!
Ook al is het absoluut niet mijn stijl, je blijft lekker je eigen gang gaan.
|
||||
|
||||
Lekker blijven door posten Dave.. Leuke of minder leuke reactie je weet er goed mee om te gaan...
Net als de duifmeneer, zijn belachelijke gedrag gaf heel Nederland plezier. Niet iets voor jou paar leuke filmpjes maken? Wellicht leuk voor dit forum/youtube/dumpert/DWDD/pownews/.. wie weet is straks overal je auto bekend! |
|
||||
|
||||
Kleddah Kleddah Kleddah !
Edit; voor de mensen die het niet wisten, dat is de duifmeneer :P
OEM Low&Slow MK2 <3! De enige echte TheDutchBeast, ja die ja ! Last edited by TheDutchBeast : 08-02-2012 at 10:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
hoe? |
|
|||
|
|||
Mensen met een dikke huid, daar hebben we er te weinig van tegenwoordig! Ik lig dubbel iig.
Tuurlijk mag iedereen zijn mening geven (hier is de mijne: ik vind je auto niet mooi, punt!), maar om er nou zo opgewonden over te doen. En iedereen die meneer DB er van verdenkt opzettelijk meningen uit te lokken: hoe niet-nozel ben je dan, om je met die zelf verworven wetenschap, juist zo uit de tent te laten lokken. Nou weet ik dat zeiken een vochtafdrijvende en dus bloeddrukverlagende werking heeft, maar iedereen die het zo letterlijk neemt doet er misschien goed aan een sanitaire stop te maken ipv hun behoefte op dit forum te doen. Kom op: leven, laten leven.
|
||||
|
||||
krijg ik nog antwoord op me pm dutchbeast
|
|
||||
|
||||
Zag een topic voorbij komen over gummen in topics..
Ik zou zeggen doe.dat hier ff.. |
|
||||
|
||||
Hier zijn ze al geweest en zulle ze weer doen
(waarschijnlijk als ze dit lezen)
|
|||
|
|||
tsja, tis jouw smaak... maar hoezo geen honda ofzo?
en nee, mijn smaak is het ook niet
|
||||
|
||||
het enige waar ik me aan stoor in dit topic zijn mensen die hun smaak bij andere op willen dringen..
voor de rest moet je Dave met een korreltje zout nemen, dat weet 'ie zelf ook heus wel! |
|
||||
|
||||
Even een quad update..
Hoe de FUCK heb ik dit kunnen overleven zonder helmm...
|
|||
|
|||
da hoort nie.... Tering, ziet er best bruut uit. Even relaxen en dan weer verder pielen aan de Golf ?
|
||||
|
||||
Hmmm zit goed in elkaar.
De quad dan hé. Ga je hem nog repareren? Krijg je nog schade geld uitgekeert of was het je eigen schuld.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Krijg niets uitgekeerd, was mijn eigen schuld en hij was WA en niet ALL RISK.
Met andere woorden binnen 3 dagen 1250 euro lichter. De nieuwe quad komt morgen hier op een aanhanger, dezelfde maar dan Yamaha Raptor ombouw. IK ben vandaag wat aan het schuren geweest aan de golf bumper, maar heb waarschijnlijk mijn sleutelbeen toen weer gebroken, dus ik hou gewoon even rust nu.. hoe lastig het ook is
|
||||
|
||||
Das echt minder.
Maar goed, je leeft nog. Je bent niet invalide. Je kan nog nadenken (over mooie bbsjes) lol Rustig aan doen maar dan hé
|
||||
|
||||
Als je zorgt dat je linkerwiel ook zo'n lock krijgt heb je de ideale driftquad
|
|||
|
|||
Zo zeg heey, tijdens m'n nachtdienst dat binnen een maand zo zwaar ingevulde topic maar eens vanaf pagina 1 wezen lezen.....
Wat een commotie zeg van sommige kanten.... Kerel, doe (zoals je al doet) lekker met jouw auto wat jij wilt!! Wat een ander zijn/haar smaak is doet er eigenlijk vrij weinig toe... Tuurlijk mag dat gerust gezegd worden, maar een ander ermee aanvallen is toch ook weer niet de bedoeling???!! En iemand uitlachen of belachelijk maken, al helemaal via internet, vind ik persoonlijk zo jammer hè...... Maarja, boven alles beterschap, en succes en uiteraard veel plezier met je Golfje!! En mocht je belang hebben bij de wetenschap vwb mijn stijl mbt m'n auto's, in mijn topic in de voorstelsectie kun je een van m'n ex-auto's terugvinden (Golf mk4), en m'n huidige (Golf mk1).