|
||||
|
||||
WTF???? 4 motion in een Swallow?
Wel bruut
|
|
||||
|
||||
Branko kerel.
|
|||
|
|||
geweldig weer. altijd met open ogen staan kijken wat een super project
|
|||
|
|||
Wat pak je alles netjes aan zeg
Petje af |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat denk je zelf ...... hendig vet !!
|
|||
|
|||
Waanzinig project!
Echt mooi om te zien |
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit .
Volg dit met veel bewondering, ikzelf zou zoiets niet zo 123 aandurven. |
|
||||
|
||||
nog even zitten teruglezen, Ik vind die buis in de dorpel nog steeds een geniaal idee. Het word toch al een zware auto en dit geeft zoveel extra stevigheid aan het frame.
|
||||
|
||||
Thanx allemaal
@ Tjaap: was zelf eerst nog wel bang op negatief commentaar. Maar ben wel blij dat ik het gedaan heb die buis door de dorpel. Ik weet zeker dat het geen slechte keuze is geweest
|
||||
|
||||
Ziet er weer goed uit Branko !!!
Er is nog wel een lange weg te gaan, maar dat gaat helemaal goed komen! Ik heb gister je spiegel weer terug gekregen. Het duurt ff maar dan heb je ook wat. Bel je binnenkort wel dan kom ik weer even bij kletsen.
|
||||
|
||||
Goed bezig,
Hoorde het al gister avond dat je de as van de rallye op kwam halen bij gerben. Had helaas geen tijd om langs te rijden.
|
|||
|
|||
Ziet er heel goed uit!
|
|
||||
|
||||
respect!
|
||||
|
||||
echt 1tje om te blijven volgen! elke update zijn er weer mooie dingen gedaan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
super.... mooi dat je dit allemaal online zet. leuk om te volgen! geweldig hoe je dit aanpakt, je vorige swallowtail was ook top!!
|
|
||||
|
||||
Thanx iedereen nogmaals voor de reacties.
Hou jullie op de hoogte. Misschien aankomend weekend nog een update @Stefan (pewivwteam) je mailbox zit vol, maar zondag is prima. Laat me nog even weten hoe laat je wil komen. En niet vergeten de onderdelen mee te nemen
|
||||
|
||||
Ik ben weer benieuwd naar de volgende plaatjes.
Dit word een mooi project, dit is wel wat sterretjes waard. Ik heb je er vast 5 gegeven.
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je super
|
||||
|
||||
Nou daar gaat ie dan een nieuwe update
De achteras van de rallye Het meeste frame werk er ruw afgeslepen En dan word ie zo kaal: De TT achterophanging Word ook verslepen Doorgeslepen en tijdelijk ondersteunt om de juiste afstand te houden doormiddel van een strip te lassen. Beetje moeilijk te zijn maar eerst alleen de achterkant van de haldex bevestigd. Hierna kan het gedeelte wat er rond om heen komt pas gemaakt worden. En hier met die beugel er ongeveer op zijn plek geplaatst. Enorm lastig om van twee stuks één te maken maar het is aardig gelukt. Het voorlopige eind resultaat wat nu onder de auto word bevestigd. Nu de bodem nog die aangepast moet worden. Want de rallye ophanging zit hier op 3 plekken vast en niet op 2 zoals de golf mk1 normaal heeft: En hier moet het achterste gedeelte van de ophanging straks vast gezet worden. Dit lijkt klein maar het zijn m14x1 moeren die er ingelast worden. En zo ziet dat er dan uit als het er ingelast is: Hier heb ik een derde bevesting gemaakt voor het ophangpunt. Hier is een dikke strip voor gebruikt van 40x4mm dus dat blijft wel zitten. Heb daar een gat in geboord en een bout in gelast. Dit is vanaf de bovenkant gezien: Om het geheel straks wat netter te laten lijken een plaat op maat gemaakt een beetje in de vorm van de voet van de ophanging plaat. Alles een beetje op maat gemaakt En dan weer afgelast: Wat er dan weer zo uit ziet: Uiteraard word alles later nog afgewerkt maar heb ook niet van alles foto's Wil straks alles in 1 keer afwerken als ik alles aan en op de carrosserie heb. Vandaag kwam mijn maat nog even langs die heeft me ook gelijk even geholpen met de aandrijfas van voor naar achter in te korten. Een paar extra handen zijn nooit weg want over het algemeen doe ik alles altijd alleen. Raymond als je dit leest bedankt en als je je weer verveeld Hier het uiteinde afgeslepen: En afgelast: Bijna origineel En het past de as moest ingekort worden om het lager tussen de assen precies op de goede plek in de tunnel te krijgen. En nu komt het aan de voorkant onder de kap ook precies uit. En als laatste nog wat foto's van de wielranden aan de rechter kant. Ik moest wachten op een origineel binnenscherm van classic parts. Maar heb hem uiteindelijk gewoon bij de dealer besteld. Toen deze er in zat kon ik ook de buitenkant af lassen hier wat foto's: De zijkant is nu helemaal klaar maar had niet van alles foto's gemaakt. Het is nogal veel werk om alles bij te houden. Heb nu ik dit schrijf ook al 1.5 uur werk gehad om dit alles even te posten De plannen voor de komende tijd is de aandrijfassen achter op maat maken. En wat teflon bussen frezen om tussen het onderstel en carrosserie te plaatsen. En dan langzamerhand eens gaan kijken hoe ik het met de voor en achterpoten klaar ga spelen. Want golf 1 voorpoten zijn niet geschikt voor zo'n zware motor. En aan de achterzijde is alles veranderd door die rallye ophanging dus kom daar ook niet met een golf 1 schroefset weg. Heb dus nog veel uit te zoeken als iemand nog een idee heeft wat ik kan proberen laat vooral van je horen. Er rest mij nog 1 vraag, wie weet welke remklauwen er allemaal zo 1 op 1 passen op de achteras van een rallye?
|
||||
|
||||
Zo Branko, jij hebt niet stilgezeten!
Echt respect voor hoe je de dingen aanpakt |