|
|||
|
|||
Upke
|
|
||||
|
||||
Zou iemand een shop kunnen maken met de harten van mijn velgen in het antraciet en een gepolijste rand als dat mogelijk is?
|
|
||||
|
||||
En zou iemand voor mij mijn ronal velgjes in het wit en een keer in het zwart willen shoppen?
Alvast heel erg bedankt!
|
||||
|
||||
Ik heb sinds kort Photoshop cs6, zal eens kijken of ik het nog kan
Is alweer een tijdje geleden en ik heb heel lang met cs3 gewerkt :P
|
|||
|
|||
upje?
|
||||
|
||||
Dezelfde velgen maar dan in gifgroen, rood en ocean blue als het kan. Thanks! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Hoi!
Beetje vloeken in de kerk maar blijft duits Kan iemand deze velgen onder mn BMW E34 525i Touring shoppen? Mn Golfje II heeft al stoere velgen nu deze nog . Bedankt!! onder |
|
||||
|
||||
niemand??
|
|
||||
|
||||
Tja, tis natuurlijk wel een bmw he...
|
|
||||
|
||||
Quote:
Toch maar even tijd gemaakt Het is even beetje snel knip/plak werk geworden, brightness enzo aangepast zodat het wat beter bij het plaatje past.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
kan iemand deze 19":
hieronder zetten (nu 18"): |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hey jongens zou iemand de auto kennen verlagen en dan deze velgen er onder in de kleur goud hart en eventueel zwart of gepolijste buitenrand.
Ik zie de shops hoop ik wel verschijnen en als het lukt plattere bandjes? en weet iemand wat voor velg dit is? |
|
||||
|
||||
Als bewijs dat ik echt van alles geprobeerd heb met Corel paintshop maar het me echt niet lukt.
Ik krijg het hart geselecteerd met toverstaf en dan druk ik op selectie bewerken en dan krijg ik dit. Hij wordt automatische rood/bruin en ik heb echt geen idee waar en hoe ik kleur kan kiezen. Ook opslaan in deze kleur gaat niet vandaar de foto van mij beeldscherm Ik zou graag het hart en dop in het wit zien en als het niet te veel gevraagd is in het donkerblauw paars Alvast dank
|
||||
|
||||
Ga zo even aan de slag met bovenstaande requests
|
||||
|
||||
die van gismo heb ik geen zin in, moet ik ook nog goed fototje van de velg zoeken :P |
|
||||
|
||||
Helemaal gemist dat er iemand al mee bezig was Thanx ,en ik net helemaal blij dat ik zelf ook al wat verder ben gekomen met het programma
|
||||
|
||||
Iemand die een shopje van mijn golf wilt maken
verlagen in de kleur Blauw Met mijn ats velgen wit of deze kleur groen Met gepolijste ats cupjes Gaat om deze auto Alvast hartelijk bedankt
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |