|
||||
|
||||
Mooie ombouw zo. Gewon netjes en verder geen poespas. Maareuh, was het niet de bedoeling om aan deze niet.....
|
||||
|
||||
Quote:
Kan je niks met de remmerij van een golf 4 25 jaar gti editie (Jubi)? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je ja moet zo orgineel en clean mogelijk lijken En nee het was de bedoeling niet met deze hahaha zou mijn daily driver worden
|
||||
|
||||
Quote:
Ja dat weet ik allemaal nog niet daar ben ik nu mee aan het uitdokteren want ja wil deze wielen eigenlijk ook niet kwijt Maar komt goed met de remmen
|
||||
|
||||
Quote:
volgens mij zou dat moeten passen en toch net ff wat fijner als de standaard gti remmerij! 't zijn geen 6 pots porsche klauwen maar ach |
|
||||
|
||||
Ja weet ik maar ja je wil toch weer net ff wat anders he alleen met mijn BBS wielen kan kwa diepte weinig en toch staan de wielen breed
Soms zie ik gasten hebben zelfde ET breedte enz met dikke klauwen en toch kan het bij mij weer niet hahaha kun je zien dat niet 1 gelijk is.
|
||||
|
||||
Super kerel! Dacht al... 1.6 en Milltek
|
|||
|
|||
Gerard, ik heb evt een gloednieuwe 312mm remset te koop, schijven, blokken, klauwen met ankers, RVs remleidingen!
|
|
||||
|
||||
en dat remt perfect!
|
|||
|
|||
daily-drive functie.... die theorie is allang naar de klote!!
dikke auto, dikke motor! Gewoon goed bezig!
|
||||
|
||||
Quote:
Heb nu 2 1.6jes Quote:
Wat is je prijs? Mag via Pb. Kijken of er nog wat in de buidel zit hahaha Quote:
Ja klopt René heb het ook eens bij iemand onder een Mk3 vr6 geplaatst remde zeer goed. Alleen kan ik nu een komplete set R32 zgan remblokken,schijven,klauwen en fusee's kopen voor echt heeeeeeeeeeeeeel weinig alleen raak ik bijna niks kwijt in de wielen En een cm naar buiten met mijn wielen is al veel. Quote:
Thnx kerel en ja ging na het spuiten al mis met het idee hahahaha
|
||||
|
||||
Super! en ik zie weinig reden hem neit gewoon alsnog al daily te gebruiken
lekker wat pit onder de kont en een airride systeem om toch overal te komen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
ik weet niet of je al voorzien bent van de zwarte afdekkap. maar hier 1 voor weinig geld http://www.ebay.co.uk/itm/VW-MK4-Go...=item27c9ec7b65
|
|
||||
|
||||
vdWal ja kan ook nog wel maar ja vindt het zonde om overal neer te zetten want mensen zijn ruig
Maar voor zomers wil ik haar wel als daily gebruiken zo vaak mogelijk Pewi ja ben voorzien maar weet nog iemand die 1 zoekt dank je.
|
||||
|
||||
Zo de Mk4 is nu ook RDW gekeurt dus alles is nu roadlegal
Ben super blij dat het gelukt is Nog ff wachten op de papieren en dan is ze "klaaaaaaar"
|
||||
|
||||
al foto's Gerard of al aan het sparen voor eerste tickets van oom agent
|
|
|||
|
|||
Zag je nog staan bij de afrit naar MIVW dikke auto overigens , panne of ...?
|
|
||||
|
||||
Quote:
toch herken ik dit wel heb het zelfs al met de variant
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Foto's waarvan? Nee hou me tegenwoordig wel aan de snelheid hahahaha als ik het kan vermijden krijgen die dombo's never nooit geen geld meer van mij En was ook al wat gewend met de Mk2 he maar nu heeft mij "daily" meer pk's dan mijn oude liefde dus nu moet ik straks weer bezig met haar Quote:
Dank je ben er zelf nog niet tevreden over mis nog wat en weet niet wat hahaha Denk de wielen maar zie wel Ja had "panne" mijn koppelingsslangetje was eruit gewipt zit alleen maar met een klemmetje vast bij de nieuwe types wazig eigenlijk en een maatje van mij die had warmte problemen met de einser. Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
dom vanmij , is waar ook de buiten kant is niks veranderd |