|
||||
|
||||
Nou, ook weer terug van weggeweest!! Was voor mij de eerste keer maar het heeft wel zo veel indruk gemaakt!!
Tering...wat een niveau!! Heb echt een super weekend gehad en giga veel dikke Machines gezien! |
|
||||
|
||||
En we zijn weer terug :-)
Alles prima gegaan keer contactpunten bijgesteld, dat was eigenlijk het enige 8-) Wat een gekte .. en dan te bedenken dat de eigenlijke meeting morgen pas begint :-? ik zal van de week wat pics en filmpjes uploaden (ook van de autotrein) Greez Peter |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet dat je anders probeert te zijn, maar vind het zo persoonlijk maar flets en soms onscherp, terwijl het in feite erg nette foto's zijn.
|
|||
|
|||
Quote:
velgen zijn iets van anderhalf tot 2 jaar geleden uit elkaar geweest en heb ze toen zelf weet netjes kruislings vast gezet met de momentsleutel.. |
|
||||
|
||||
Quote:
Prima toch.. zelf heb ik niet zoveel met foto's die uit de camera rollen en geupload worden met +100 saturation & contrast. Overigens 'probeer ik niet anders te zijn'.. ik doe wat ik tof vind, hoe de rest erover denkt is voor mij niet echt van belang
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 31-05-2011 at 13:19. |
|
||||
|
||||
Quote:
Iedere fotograaf probeert toch om ietwat apart te zijn in haar/zijn stijl van a) fotograferen b) nabewerken om niet tot het de klasse 'huis, tuin en keukenfotografie' te horen. Net als vele met hun wagen doen... Smaken verschillen nu éénmaal en daarover kan je niet discussiëren. En zo'n aparte bewerking eraan toevoegen is net oké, zo wordt er tenminste over je werk (foto's) gesproken waardoor mensen jou eventueel gaan contacteren om voor hen te shooten. |
|
|||
|
|||
Tijd voor weer wat foto's
630pk corné jonguh en wéér een RS4 Last edited by HannoverEdition : 01-06-2011 at 11:24. |
|
||||
|
||||
Leuke foto van Fr@nk in de Jetta, staat er eens iemand van Parkstad op de foto..nice.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
ook niet meer bijzonder.. rolls velgen...
Quote:
|
|
||||
|
||||
kiek daar hebben we de mannen
|
||||
|
||||
hee guido mooie plaatjes zag ook de auto van ruud , top man.
|
|
||||
|
||||
Nieuwe foto's op www.vwmovement.nl !!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Volgend jaar ook maar mee in het blauwe Monster Johan |
|
||||
|
||||
ja dat zal wel mooi gaan met de R daar heen.
super man. |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan is het maar een ''stukje'' naar W'see |
|
||||
|
||||
leuk filmpje.. was een leuke middag met Siep, Pieter, Dickie, Wiro, Guido en iedereen die ik vergeten ben..
|
||||
|
||||
Was je met de Beetle op air Ries?
|
|||
|
|||
Quote:
Insgelijks Richard |