|
|||
|
|||
Quote:
vanaf 2.00min snelste postbode cauberg Last edited by Domi : 09-04-2011 at 07:34. |
|
||||
|
||||
Waar ik me nou echt kapot aan irriteer zijn de advertenties van Sjaakautoservice op MP. Met zijn irritante trefwoorden in de advertentietitel.
Dus doe me een lol, zie je een advertentie druk dan ook ff op "in strijd met regels" Hopelijk Bannen ze die eikels een keer.
Audi A5 SB 2.0 tfsi quattro S-line Vw Lupo 1.4 Last edited by Hennuh : 10-05-2011 at 12:15. |
|
|||
|
|||
mensen die naar een auto van 24 jaar oud komen kijken voor 350 euro en dan een nieuwe auto verwachten..... hij heeft 'm laten staan omdat de pookhoes gescheurd was......
|
|
||||
|
||||
sja die heb je er ook bij....
|
||||
|
||||
olievlekken op de oprit...
|
||||
|
||||
dooie vliege op je voorruit..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
mensen die eerst om je advies vragen,dit vervolgens in de wind slaan en dan als ze de boel naar de gallemiezen hebben ook nog komen vragen of je het op wil lossen
nee buurman,ik heb het ook zondag.
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 22-05-2011 at 18:05. |
|
|||
|
|||
erger me kapot dat iedereen in Wörthersee is.........en ik (wij) het alleen maar met foto's op het forum moeten doen....
eind dit jaar maar eens gaan ''plannen'' denk ik |
|
||||
|
||||
Dat mensen voor je in de rij bij de kassa's, het "nieuwe" pinnen niet snappen.
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Het nieuwe pinnen....
|
||||
|
||||
dat het nieuwe pinnen veel meer tijd inbeslag neemt dan het oude pinnen
|
||||
|
||||
skimmen bij het oude pinnen
|
|
||||
|
||||
Linksrijders.
|
||||
|
||||
Dat bij de ene toko ze wel het "nieuwe pinnen" hebben, en bij de andere het nog oud is
|
||||
|
||||
Mensen die spullen op marktplaats zetten en geen telefoonnummer plaatsen.
En als je vervolgens een net mailtje stuurt, nooit meer reageren!! Als dan G#D%*R de advertentie gewoon blijft staan wordt ik helemaal razend!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja.. of rechtsinhalers in de spits. Kleven als een dolle stier, en dan rechts 2 auto's voorbij en 'm er dan weer tussenproppen. Iedereen rijdt gewoon dezelfde snelheid, het is druk.. wat wil je nou. En dan raar kijken als er wat ruimte komt, lees minder druk en ik je rechtsvoorbij knal ... > komen we weer bij linksrijders, want dan blijven ze ook vooral links rijden.. ookal is er ruimte zat.
|
||||
|
||||
Inbrekers die in 3 weken 2x mijn 32b hebben proberen open te slopen, en zonder resultaat nog wel!!
Dacht dat die oude VWtjes voor inbrekers een koekie waren, maar blijkbaar waren deze junks echt te dom voor woorden!! Resultaat is dat ik inmiddels een ander setje deurklinken erin heb omdat het bestuurdersslot onbruikbaar was gemaakt. En de tweede keer, vrijdagnacht, hebben ze met een stevige schroevendraaier de bijrijdersdeur proberen open te buigen... lelijke plekken op de bovenkant van t protier... na wat hameren sluiten deur en raam weer fatsoenlijk, maar prettig is het nooit... En wat ligt er nou in mn wagen?? Een half pakje peuken en een autoradio zonder frontje die minidiscs kan afspelen! Wat wil zo'n teringjunk nou eigenlijk?
|
|||
|
|||
dat de benzine prijs bij onbemande pomp op het industrie terrein in Heereveen duurder is dan aan de snelweg
|
|
|||
|
|||
Quote:
+1 en dan ook nog verontwaardigd zijn als je ze een mail stuurd of ze mijn Caddy (waarvan ze foto`s gebruiken voor schroefsets) uit hun advertenties wilt verwijderen. |
|
||||
|
||||
Quote:
lag er ene spuit in je auto of zo? Je bent er heilig van overtuigd dat het een Junk is lijkt ut!! Lijkt me meer kwajongensstreek om effe te kijken of je het zelf ook kan.... tis tenslotte al op tv geweest de how to om golf open te breken.. |