|
||||
|
||||
Van al die dingen... waarom een Prius?
Ik heb er ook een, maar daar blijft het dan ook bij
|
||||
|
||||
Groeit m'n geldboom harder?
-EDIT- Nee, dat is pas na elk NIEUW model dat je koopt, niet telksen dezelfde Last edited by Rick_Leusden. : 11-01-2011 at 12:18. |
|
||||
|
||||
Jazeker!
|
||||
|
||||
Echt wel!
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad. En ik heb drie collecties compleet, maar ik krijg niet de extra bonuspunten, want één van de drie collecties wordt niet meegeteld. Ik vind het uitbreiden van m'n wagenpark het leukste, ik heb er nu 57 stuks. Hopelijk wordt het nog een keer mogelijk om het terrein te vergroten. |
|
|||
|
|||
Whaha volheid ook! :P
|
|
||||
|
||||
Zie nog genoeg vrije ruimte
|
||||
|
||||
ben er sinds een paar dagen toch weer eens actief mee bezig
dus toch maar even mijn garage posten. Last edited by 16v-mj : 03-03-2011 at 09:36. |
|
||||
|
||||
btje jammer dat de mk1 en T3 out of stock zijn .. zag het hier, denk eindelijk.. ik mijn account onder het stof vandaan gehaald. zijn ze er niet meer iemand een idee of ze nog een keer langs komen ?
|
||||
|
||||
Ongetwijfeld, de New Beetle staat/stond er ook weer, die was ook ooit een Limited Offer
|
|
|||
|
|||
Bah speel het echt te weinig! heb het veels te druk voor spelletjes
|
|
||||
|
||||
Ben nu meer aan het spelen met Crime City. Van cartown is de lol er wel een beetje af.
Last edited by evilnyntje : 27-01-2011 at 18:50. |
|
||||
|
||||
ik speel nog steeds cartown,heb inmiddels alle verkrijgbare vw's en lambo's.vind het alleen jammer dat je alleen de aftermarket wielen van auto kan ruilen,ik zou eigenlijk het liefst een mk1 op lambo's zien en een mk5 op bentley's maar dat gaat helaas niet.....
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
ik speel het sinds kort ook..
best leuk! maar hoe kom je aan blauwe punten?? anders moet je zoveel geld neerleggen voor n nieuwe auto...
|
||||
|
||||
Quote:
Af en toe krijg je een melding of je je aan wilt melden bij andere Facebook spellen, Cityville, Farmville, etc. daar krijg je tussen de 5 en 10 munten voor. Heb er nu in totaal iets van 28, zonder ze gekocht te hebben via PayPal.
|
|||
|
|||
Pierre van Summeren. voeg me maar toe
k zal es in de gaten houden met die spellen idd.. best grappig
|
||||
|
||||
mijn god....doen jullie dit nog steeds...
|
|
||||
|
||||
Jazeker!
Kan nu eigenlijk niks, enkel auto's kopen en een beetje knoeien in de werkplaats...