|
||||
|
||||
hallo hallo een maat van mij wou weten welke velgjes dit zijn
hij dacht eerst aan oz fittipaldi maar daar zijn de spaken te bol voor lijkt me hij dacht dat ze 16x 9 waren steek is nog onbekend grtz jelle
|
|||
|
|||
Wat zijn dit voor wielen?
Weet iemand misschien wat voor type BBS velgen dit zijn?
Ik hoor het graag. |
|
||||
|
||||
zo te zien BBS curveshade's
|
|
||||
|
||||
Origineel van Passat W8, 7.5*17", http://www.original-felgen.com/3b7601025a1z2.html
|
||||
|
||||
standaard onder de passat w8
|
|||
|
|||
Oké bedankt! 2 delig neem ik aan??
|
|
||||
|
||||
2 delig ja. Ik weet alleen de benaming voor de 4x100 versie, dat is BBS RS 814.
#9 Lupo 1.9TDI |
|
|||
|
|||
wat van velgen zijn dit?
Hallo,
toen ik mijn golf 1 kocht, zaten deze (15 inch) velgen er onder : de vorige eigenaar wist het ook niet meer zeker, hij dacht Lenso's. Heb wat rond gekeken op het internet maar kan er niet echt wat vinden wat er op lijkt, iemand een idee hoe ik kan uit vinden wat van velgen het zijn? thanks |
|
||||
|
||||
Die zwarten zijn oude types Dotz Daytona's volgens mij.
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Lijken er wel op ja.. Maar dan staat wel aan de binnenkant van de vele
|
|||
|
|||
Heb een setje waarvan ik het merk niet kan achterhalen
Made in germany Ze zijn net als de ATS cup De randen zijn breder van deze vergeleken met de ATS Wat opvalt is dat de achterkant helemaal zwart is van de velg Ook het randje is zwart Iemand een idee ??? Last edited by vwfiel : 15-08-2012 at 15:12. |
|
||||
|
||||
hebben deze corvette c4 wielen een naam? en zijn ze gemaakt in 14 inch? |
|
||||
|
||||
Quote:
Denk niet dat een Corvette veel nut heeft bij 14 inch velgjes Volgens mij zijn dit sawblades zo aan de spaken te zien...
|
||||
|
||||
Dit zijn sawblades:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Vossen VVSCV1
|
||||
|
||||
Thnx!
Wel prijzige donders
|
||||
|
||||
zijn volgensmij renault 21 turbo velgen, maar deze zijn 4 gaats? zijn er replicas van gemaakt ofzo? |
|
||||
|
||||
wanted: more information
leuk topic, dit! ...ik wist niet dat het bestond, maar hier komen wel heel apparte velgen voorbij...
Hier mijn unieke mystery-velgen: 1: Ik heb net velgen gekocht op MP: -merk Tecnocast [dus niet tecHnocast...] -maat 7J X 15" ET23 -steek 4 X 100 Weet iemand meer van deze velgen? Ik zie ze via Google alleen als 5,5J X 13", geleverd op een Polo 2F Bij het zoeken kwam ik de naam 'Hockenheim' tegen, maar of dat echt om deze velg ging, is niet helemaal duidelijk... Kortom: meer info is welkom! 2: Tijdje geleden gekocht: -merk BBS-Seim -MISTRAL (=type?) -steek 4 X 100 -org. naafgat 72,5 -6J X 15 H2 ET 33 Het leuke van deze velgen is dat ze links en rechts elkaars spiegelbeeld zijn! Ook van deze velgen wil ik wel iets meer weten. ...ik ben benieuwd!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |