|
||||
|
||||
@ gamble..
Masselink (naam op volksforum) zit ook op HTS... is een maat van me.. deze heeft hem meegenomen naar mijn ouders huis voor het VW sleutel weekend dit weekend.. ikzelf werk in arnhem overigens..
|
||||
|
||||
[QUOTE=Tjillert]Bedankt chris_vwg60
Hier nog een foto van een paar jaar terug van de voorkant. Woow! Spontaan verliefd!! Zeer dikke golf! |
|
|||
|
|||
Mijn auto van hoe die afgelopen seizoen was..
|
|||
|
|||
En mijn oude winterwagen die nu ondertussen de deur uit is.
Ivm met erg veel roest wat eraan kwam.
|
|||
|
|||
Wat fototjes van afgelopen jaar en die daar voor.
Foto's van hoe ie er nu bij staat zullen snel volgen. Updates zijn 17" RS'n, ander front en interieur...
|
|||
|
|||
Wow, dat zijn een paar hele mooie auto's hierboven
|
|||
|
|||
Dikke mk2 jacksters
Mooie aparte kleur ook. Jij hebt ook prachtige mk2 dr bob Ben benieuwd hoe ze er nu voor staat |
|
|||
|
|||
Waarom plaats je geen nieuwe foto's dan, Doctor Bob en Jacksters? Of is dat nog een geheim en zien we dat pas op de meeting(foto's)?
|
|
|||
|
|||
Thanks boys...
Nou foto's zijn er nog niet, omdat ik die nog niet heb gemaakt, haha. Heb sinds deze week de auto weer pas in orde dat alles erop en er aan zit dus moet nog ff wat foto's maken. Maar heb alleen een crappy mobiel dus da's ook niet echt relaxt foto's schieten. dat laat ik liever aan de profs over. Voor Jacksters geld hetzelfde verhaal, want die wacht nog op het één en ander om dat gebakje compleet te maken
|
||||
|
||||
Moet er dit seizoen dan toch echt maar een keer van komen Bob
|
|||
|
|||
Jij hebt wel een wat beter toestelletje dan ik, haha...
|
|||
|
|||
Quote:
dat is wel sonde man want als je er zo naar kijk is het een hele nette wagen jammer van der verkoop groetjes |
|
||||
|
||||
na 6 jaar weer eens een jetta;
|
|||
|
|||
@ Chris vwg60..
Het was inderdaad ook wel een mooie wagen maar had geen andere keus. Dus dan maar de deur uit..
|
||||
|
||||
potentiele jetta! Veel plezier ermee!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oew lekker, wit en die velgen (Y) mooie combo!
|
|
||||
|
||||
er kan veel gebeuren in 1 week
|
|||
|
|||
Mijn 1.3 uit 89:
Alleen nog eens nieuwe velgen zoeken. En samen met die van arjanL Last edited by jmk2 : 06-06-2010 at 12:50. |