![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoeveel kost entree eigenlijk? Heb eerlijk gezegd geen zin om alle 16 pagina's door te bladeren (gaap)
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jetta is er klaar voor , (denk ik )
vandaag nog ff poests doekje er om heen halen . en dan Zondag maar even om het hoekje kijken .. |
|
||||
|
||||
![]() Heb er zin in....... word mooi weer dus.... stoeltje mee en genieten maar.
Succes mannen..... en dames want die zullen net zo hard mee werken. Maak er wat moois van.......
|
||||
|
||||
![]() Baal er nu echt wel van dat ik er niet bij ben...
![]() Hopen dat het volgend jaar niet tegelijk is met de zwarte cross, anders moet ik er misschien maar anderhalve dag zwarte cross voor op geven om mivw dan niet te missen. Want volgend jaar wil ik er zeker weer bij zijn! Nu maar gauw naar de zwarte cross om m'n verdriet te verdrinken dat ik hier niet bij ben ![]() Veel plezier iedereen, ik bekijk maandag de foto's wel!
|
||||
|
||||
![]() Bij deze nog even contact gehad met deze 2 heren die hun wagens helemaal oettinger hebben omgebouwd en de wagens compleet hebben aangepakt.
Caddy tdi....Scirocco en Golf6 Deze jongens zitten op geen 1 forum en komen nooit op een VAG meeting, en heb ze even benaderd om ook aankomende zondag mee te gaan naar MIVW...en jahoor zijn aanwezig. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thnx voor de bevestiging.
|
||||
|
||||
![]() Zo nog een paar uurtjes en dat vertrekken we richting hotel.
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Net terug uit het hotel....
wow..................... En morgen is het nog veeeeeeeeel gekker......
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kan ik me er vandaag nog even op voorbereiden ![]() Gister was ook weer een extreme dag ! Want het zal ons ook eens meezitten .........Donderdag avond de nieuwe wielen van johan nog kunnen spuiten , harstikke mooi gelukt ,ik blij Johan blij ! Dus naar de bandenboer om de nieuwe banden eromheen te laten zetten (doe ik anders Altijd zelf , maar had er nu echt geen tijd voor ) En ja hoor ! hij zal even de 1e velg op t balanceerapparaat zetten , en beschadigd meteen het hele hart ![]() ![]() Maar gelukkig zijn we weer heel creatief en is de schade gelukkig hersteld ,en staat de auto op de nieuwe wielen morgen op MIVW! Alvast een kleine preview ![]() ![]() Makkelijk als je de spullen ook thuis hebt om kleine reparaties mee te doen ![]() En (gelukkig) weer klaar ! ![]() Straks nog even een dagje weg met de familie , vanavond nog even de spullen klaarzoeken voormorgen ,de golf nog even nalopen( jetta staat al klaar) ,en dan zijn we er (hopelijk) helemaal klaar voor !!!!!
|
||||
|
||||
![]() kijk dat ziet er weer strak uit zeg
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
hou de spanning er in Cor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Yes Yes ik ben er morgen met mijn nieuwe ride.
Gisteren 4 uur heen en 4 uur terug gereisd, maar dan heb je ook wat. Een mk1 VR6 ![]() Vandaag nog snel de kuipstoeltjes erin bouwen. En de nieuwe velgjes monteren 17x7,5j en 17x8,5j. Heb helaas niets kleiners liggen. En dan nog ff poetsen. Heb er zin in!
FAD Crew! Friends And Dubs Www.american-weddingcar.nl __________________________________________________ _____ Last edited by Walter&Jolanda : 17-07-2010 at 13:20. |
|
||||
|
||||
![]() jaja ook ik zal aanwezig zijn, gister al wat kleine voorbereidige getroffe en de binnekant schoon gemaakt, nu de buitenzijde nog maar dat doe ik wel als het weer een beetje opknapt of desnoods morge ochend
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ja vandaag ook weer ff al het chrome poetsen en de auto natuurlijk, en dan zijn we er morgen ook klaar voor.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Pics???
|
||||
|
||||
![]() Man ik zit nog op kantoor te stressen... ga zo (aircooled) die kant op, wat een hectiek weer hiero!
|
||||
|
||||
![]() En hier bakken met regen en onweer
![]() ![]() Ik heb er zin in jongens !!!!!!!!!!!!
|
||||
|
||||
![]() Vanochtend wezen chippen, vanmiddag auto poetsen en dan morgenvroeg op naar HET vliegveld, ik heb er weer veel zin in.
Ben zeer benieuwd wat voor mooie karren we nu weer kunnen bewonderen, en het weer is vast beter dan vorig jaar ( minder kan haast niet haha ). Dus mannen OANT MOARN !! |