|
||||
|
||||
nope,de regels waren iets versoepeld maar omdat dat waarschijnlijk iets te makkelijk ging hebben ze dat teruggedraaid.
|
||||
|
||||
jep frank,klopt.
|
||||
|
||||
Quote:
sja,goeie vraag....nooit meegemaakt nog.geen idee,ze zullen dat wel graag aangetoond willen zien denk....vraag me ook weleens af,wat zou er gebeuren als iemand ooit een gestolen motor in een auto heeft gebouwd die jij als donor gebruikt?ook nog nooit meegemaakt,maar kan gebeuren natuurlijk.... edit,via ebay oid zul je met een goede factuur moeten komen dan kan dat gewoon.
|
|||
|
|||
Dus als je een motor monteerd waar je een aankoopsbon van hebt en zelfs het kenteken van de gedemonteerde auto bij een erkend bedrijf.
Dan is er niks aan de hand?? |
|
||||
|
||||
@ pul, Ja idd, heb ook een chassisnummer van de auto waar het blok uitkomt, maar geen idee of die ooit gestolen is ofzo, kan je als particulier ook niet effe opzoeken lijkt me zo
|
|
||||
|
||||
nee dan is er niks aan de hand domi.
waarom heb je geen kenteken van die auto frank,was het een buitenlander?
|
|||
|
|||
Quote:
Pfoee. Dan kan de Golf 1 binnenkort wel heen |
|
||||
|
||||
Quote:
jup duits |
|
||||
|
||||
Quote:
het valt ook wel mee allemaal,maar wat wij deden was het volgende. stel een motor samen,met spullen uit het magazijn,bouw ergens in en zoek in de boekhouding een auto van een klant met zo'n blok,noteer kenteken en klepper heen....maar daar trappen ze dus niet meer in.
|
||||
|
||||
Quote:
aiii,dan zul je toch de fahrzeugbrief of een kopie ervan moeten hebben anders word het listig.
|
||||
|
||||
ah nja, het zal ook wel een beetje aan de keurpersoon liggen en het type blok (oud / nieuw)
|
|
||||
|
||||
Quote:
probleem is alleen dat als je daar aankomt en het is niet goed,ze daar een notitie van maken
|
||||
|
||||
ok, en die inbeslagname ter controle, neem aan dat, mochten ze de historie niet kunnen achterhalen, niet de hele auto in beslag wordt genomen maar dat je alleen het blok in moet leveren? of hoe gaat dat
|
|
||||
|
||||
Quote:
jep,correct...
|
||||
|
||||
wat een zeikerds
|
|
|||
|
|||
sinds wanneer is die belachelijke regel dan.
mijn auto is op 2 sept gekeurd, en daar werd niet eens naar gekeken, laat staan gevraagd. het enige commentaar wat ik kreeg op de motor was: zo das een dik blok. |
|
|||
|
|||
Het is volgens mij heel erg afhankelijk van de persoon die je aantreft.
2 weken geleden met mijn civic in Rijen lang geweest. Deze moest omgekeurd worden van 77 na 149 Kw. Ze hebben de motor steunen gecontroleerd, hing allemaal netjes. Uitstoot gemeten deze was te hoog helaas, dus ik moet nog een keer terug. Even de verlichting gecontroleerd. Factuur van de motor laten zien. (geimporteerd uit japan) In feite was alles goed behalve de CO en de lambda waarde. Denk dat er een kleine lek zit in de uitlaat ergens. Maar De keuring viel me zeker niet tegen!!! En was gewoon met open filterje, en ander uitlaatlijn(meer geluid dan orgineel), maar daar werd niet na gekeken. Last edited by arthur : 24-09-2011 at 11:22. |
|
||||
|
||||
dit was in zwolle,maar misschien moeten we toch maar verkassen naar heerenveen ofzo.zal er ook wel aan liggen of je ddit als particulier 1x doet of dat je er wekelijks staat.
|
||||
|
||||
En ook al iemand bekend met een auto van na 1998 die omgekeurt is met een andere motor????
|
|||
|
|||
Dan zal je na lelystad moeten, maar als ik jou was zou even contact op nemen met de RDW die kunnen het zo vertellen. Toen ze mijn auto aan het keuren waren zei de ene keurmeester tegen de andere, "kan dit zomaar?" het vermogen is bijna verdubbelt. waarop hij zei "jah deze auto is van 1997, dan maakt helemaal niks uit". pas vanaf '98 moeten ze na lelystad
|