|
||||
|
||||
top hoor robbie! ziet er goed uit zo die motorruimte!
|
||||
|
||||
Ziet er weer super uit robbie!
|
|
||||
|
||||
Thnx voor de positieve reacties heren!!
Tijd voor een nieuwe update wat er afgelopen week zoal is gedaan. Weer een hoop uren en werk verder heb ik de motorruimte 2/3de klaar en mijn blok zit weer bijna compleet in elkaar. Hier wat foto's! Kwam nog een vervelend rot plekje tegen bij mijn schutbord.. Dus lasapparaat er weer bij en weer ff netjes gemaakt In de zinkspray, wordt nog in de epoxy en grondverf gezet! En vandaag aan mijn motorblok gewerkt, allemaal nieuwe pakkingen en keerringen etc.. Hier de kop er weer op.. Nieuwe oliepomp gemonteerd Last edited by Golf_84er : 20-02-2010 at 17:44. |
|
||||
|
||||
komt best goed
|
||||
|
||||
Goed bezig neger!
|
||||
|
||||
Goed bezig!!!
|
||||
|
||||
Mooi mooi!
Maar waarom heb je je blok niet gelijk even een fris kleurtje gegeven, nu het toch helemaal uit elkaar ligt?
|
||||
|
||||
Ja dat was dus de bedoeling met dat spul wat ik op mijn onderblok heb gespoten maar hij heeft uit elkaar in een container gelegen die nogal vochtig is.
Dat ging niet echt samen, helft zit er niet meer op en andere helft is paars/zwart. Maar dat komt nog helemaal goed! Ga ik volgende week aan werken. Nog tips? blijft hitte bestendige lak zitten? |
|
||||
|
||||
Volgens mij moet hitte bestendige lak inbakken. Geen idee of het werkt als je het met een verf-afbrand-föhn warm maakt oid... Maar uiteindelijk blijft het wel zitten ja. Anders effe aan Tinus vragen wat hij op zijn blok gesmeerd heeft, dat ziet er ook super uit.
Zou in ieder geval vreselijk zonde zijn als je het niet deed vind ik.
|
||||
|
||||
Ik zal wel is even raad gaan plegen bij mensen die er mee verstand van hebben, want ik wil het idd wel netjes opknappen.
Had met dat spul eigenlijk al netjes moeten zijn maarja helaas niet geworden door omstandigheden.. |
|
||||
|
||||
Zo goed bezig geweest weer word nu echt wel benieuwd naar het eindresultaat succes ermee
|
|
||||
|
||||
Daar issie weer, de wekelijkse update
Weer hard gewerkt uiteraard! Het volgende is bereikt: - Buitenkant volledig geschuurd en is spuitklaar - Motorruimte is nu compleet geschuurd en staat in de zinkspray - Binnenkant dak ontvet en grotedeels al geschuurd - Kofferruimte grotendeels geschuurd - Raamrand rechts achter binnenkant strak gemaakt Even wat foto's van het resultaat Eindresultaat motorruimte, wordt nog in epoxy en grondverf gespoten Dak voor het ontvetten en schuren Dak NA het ontvetten en schuren En tot slot mijn koffer ruimte hoe die nu ongeveer is |
|
||||
|
||||
Begint al lekker op te schieten Rob!!
Ben benieuwd naar het eindresultaat!! |
|
||||
|
||||
Mooie updates alweer, 't einde komt stukje bij beetje meer in zicht!
|
||||
|
||||
Gelukkig komt het einde steeds meer in zicht, want wil hem onderhand wel in Alpine Weiss zien
Is iets mooier dan die matgrijze grondverf.. Vanavond nog bezig geweest met mijn dak, de rand van mijn dakraam zat wat roest dus heel de auto van binnen en van buiten afgeplakt en heel de rand gestraald. Weer mooi blank en kan nu behandelt worden Woensdag ga ik maar eens mijn Happich ramen passen en verder met mijn dak en binnenkant. |
|
||||
|
||||
hele nette update weer gaat helemaal goed komen!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
poeh poeh,toppie hoor
|
||||
|
||||
Vanaf woensdag tot en met vandaag weer flink aan mijn auto gewerkt.
Hier weer wat foto's van wat er allemaal is gedaan Dak in de RX-5 Dak in de RX-10 Achterklep nieuwe kitrand aangebracht en geschuurd. Is nu spuitklaar! Alle wielkuipen op rechts achter na heb ik behandeld met RX-5 en RX-10 En tot slot nog mijn dakraam rand die ik had gestraald in de Inox (zink) spray gezet Last edited by Golf_84er : 06-03-2010 at 17:49. |
|
||||
|
||||
Glim!
|
||||
|
||||
mooi werk!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |