|
|||
|
|||
Quote:
Die kan nooit ver weg zijn,..........zonder kentekens/verlichting etc.... hou je het niet lang vol om ongezien weg gesleept te worden midden in de nacht.... zoals gezegd,hij moet ergens tijdelijk in de buurt gestald staan....... |
|
||||
|
||||
Kan ook eerst als sleepwagen gediend hebben en vervolgens buiten de buurt op een trailer gereden zijn... :/
Maar laten we hopen van niet! Echt knap balen!
|
|||
|
|||
uiteraard is dit mogelijk..
maar ja als niemand iets ziet ofzo dan ben je al gauw klaar natuurlijk... dat ie niet ver weg is daar ben ik ook van overtuigd.. Maar ik ken verder geen rallye rijders in mijn omgeving. Heb wel al en tip gekregen... dus we blijven zoeken... |
|
||||
|
||||
Maar waarom is de politie snachts langs geweest?
|
|
|||
|
|||
zo kut man,en je was er zo lang naar op zoek
sterkte man hoop dat je/ze hem terug vind(en) |
|
|||
|
|||
Quote:
omdat de persoon die na wat lawaai gehoord te hebben, in een laatste flits de rallye aan sleepkabel voorbij zag gaan, en wist he dat is die golf dit klopt niet.. hij heeft dus de politie gebeld in de hoop dat men ze hier of daar nog tegen kwam.. |
|
|||
|
|||
voor iedereen dank voor het medeleven, de hoop op terugvinden heb ik niet gehad zal er ook niet komen ook..
en als ze al iets gaan vinden dan is ie niet meer zo compleet als ie nu is/was.... |
|
||||
|
||||
Goed in de buurt blijven zoeken en misschien media inschakelen. Ook evt. bedrijven in de buurt vragen, of ze camera beelden hebben. Gewoon proberen.
succes. |
|
||||
|
||||
Wat een klootzakken ,om het nog netjes te zeggen.
Ze moeten met hun poten van andermans spullen afblijven. Ik zal het internet in de gaten houden net als velen hier (hoop ik). Sterkte en als wij nog iets kunnen betekenen voor je horen we het wel. Grtjs Piet |
|
||||
|
||||
Misschien deze knakker vragen of hij een aanbod van iemand heeft gekregen met een rode Golf Rallye:
http://link.marktplaats.nl/424904484
|
|||
|
|||
sterkte er mee! en je hebt pb
|
|
||||
|
||||
Damn kunnen ze nu nergens meer vanaf blijven, sterkte ermee!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
|||
|
|||
Om gek van te worden , ik weet hoe het voelt .
sterkte en ik hou mijn ogen open , binnen mijn werk hoor jenog wel eens wat .. |
|
||||
|
||||
Sterkte Fabian !
Er is maar een ding voor dit soort lui : Gewoon met de poten van andermans spullen afblijven!! Maar hier geld dat niet . Hier kun je alles doen zonder gestaft te worden.......... Niet te begrijpen Ik hoop voor je dat ze hem compleet terug zullen vinden .
|
|||
|
|||
Ik was idd eigenlijk van plan om jou ook blij te maken , maar dat gaat nu niet meer gebeuren..
|
|
||||
|
||||
Hej ik woon in essen net over de grens, ik hou het mee in de gaten voor je.
Ik rij alle dagen van essen naar ossendrecht dus kom wel op wat plaatsen. Ik zal ook rondhoren of er niemand onderdelen te koop heeft staan of aangeboden heeft gekregen. Grtz Jel
|
||||
|
||||
Des te meer reden om die lui af te kn....n
Zonder gekheid , je voelt je zo machteloos. En weet niet waar je moet beginnen te zoeken We houden oren en ogen voor je open.....
|
|||
|
|||
Tjonge jonge, alweer 1 weg.
|
|
||||
|
||||
trieste lui:S
zijn mensen geweest hier uit nl die gewoon een goede basis nodig hebben voor hun eigen rallye die even het schutbord overzetten en er vrolijk mee gaan rijden, kan niet anders we hopen dat je hem terug vind, sterkte |