|
|||
|
|||
Quote:
die ligt in 1001 stukjes hier in de garage |
|
||||
|
||||
Quote:
Aha, je bent je eigen VAG onderdelen lijn aan het beginnen....
|
|||
|
|||
Quote:
staat al genoeg op MP wat weg mag en ligt nog meer in de garage voor eigen gebruik |
|
||||
|
||||
lekker alberto,ik moet nodig die kant op zie ik
|
|||
|
|||
Quote:
koffie is al oud aan het worden zet wel even nieuwe , als de country weer thuis is |
|
|||
|
|||
Quote:
zo dus uur later zo bedankt voor het zagen Klaas Last edited by Alberto : 05-08-2010 at 20:27. |
|
||||
|
||||
Quote:
Gaat klaas nu weer aan de hobby!
|
|||
|
|||
Quote:
jij mag het spuit werk gaan doen heb ik begrepen |
|
||||
|
||||
Quote:
gistermiddag geweest,supernette country aangetroffen hele gave auto
|
|||
|
|||
Vandaag nog meer country's gezien .
Via een duits forum kwam ik er achter dat er een weekend meeting werd gehouden Door het duitse country forum dus Deze begon vrijdag middag in Bad bentheim , waar ze zaterdag met zijn allen naar een kasteel gingen , en 's avonds naar nog het een en ander Zondag gingen ze naar de Meyer werft in Papenburg Wat voor mij niet zo heel erg gek ver rijden is En aangezien ik ook wel eens in die werf wou kijken , leek me het wel wat om even naar Papenburg te rijden in de country Jammer genoeg was het op de werf zo giga druk , dat we niet door de werf heen konden dus maar even Papenburg in gegaan voor wat info , hoe je er dan wel in komt Toen de groep mensen terug kwamen van het country forum samen met hun nog even koffie gaan drinken in een restaurant Moet zeggen dat we zeer hartelijk werden ontvangen door de leden van het forum , koffie en koek alles er op en d'r aan Super stond er echt van te kijken En ik kreeg nog even een stikker voor de zijkant in de handen gedrukt door een duitse coutry rijder waar ik zeer blij mee ben (want die mist op de auto van mij ) en natuurlijk even plaatjes gemaakt Last edited by Alberto : 15-08-2010 at 17:03. |
|
||||
|
||||
gaaf! staan mooie exemplare op die foto's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
rete gaaf deze
|
|
||||
|
||||
chroom edition is echt uber mooI!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Die was echt super mooi , man had er mega veel tijd in zitten Zat nu splinter nieuw leer in , in zwart En dat maakte het ding echt meer af dan dat zand kleur leer wat er normaal in zit waren trouwens 7 Chroom editions Last edited by Alberto : 15-08-2010 at 19:33. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ziet er wel gezellig uit. Die Duitsers kunnen er wel wat van.
|
|||
|
|||
al weer een poosje met nieuwe stikkers er op |
|
|||
|
|||
ziet er netjes uit alberto, wanneer komt schroefset binnen?
|
|||
|
|||
Quote:
ben nog zoekende Tinus .... |
|
|||
|
|||
zo na ies langere winterslaap dan de planning was is de Country weer APK gekeurd
iets onkosten er aan gehad , want hij had een veer stuk na die te hebben vervangen kunnen we weer rollen deze zomer rijd weer heerlijk gewoon genieten |