|
|||
|
|||
Quote:
thanks, wil em nu ook lager gaan leggen. ze komen ook lekker breed: Last edited by Ice_ken : 13-06-2011 at 12:05. |
|
|||
|
|||
Mooie wielen Ken
Hoeveel is de auto verlaagd, of staat hij nog op GTI veren ?
|
|||
|
|||
Quote:
2-3cm tgo GTI achteraan wil hij nu niet zakken omdat de achteras nog te laag zit(kan niet rijden). Vering moet zich dus nog wat zetten. |
|
|||
|
|||
Oke zodoende. Het oogt heel netjes. Ik wil mijn mk2 ook ongeveer zo hebben staan.
Ik denk dat ik dan een 40/40 verlaging pak die achter verstelbaar is.
|
|||
|
|||
het heeft lang geduurd, maar nu zoek ik toch een schroefkit
|
|
|||
|
|||
eindelijk vakantie,
Naar de golf gereden, het tding gewassen voor het eerst sinds maart; 50/50 damn those rims grill-loss interieurke |
|
||||
|
||||
proper he, en niet enkel omdat hij net gewassen is
|
|
|||
|
|||
Quote:
nu niet meer: Morgen een beetje verder werken denk ik, hoewel het pokke warm is. |
|
|||
|
|||
hijg zucht puff, het moet echt koeler worden...
|
|
||||
|
||||
bezig met de herstellingen of ineens een motorswap?
|
|
|||
|
|||
herstellingen en revisie, motorswap mag niet van de belgische keuringshit
there we go; en nu dat ik op alles door ben op school kan de vakantie echt beginnen en dus ook de werken aan de golf |
|
|||
|
|||
tuning is niet zichtbaar toch! nokkenas bijv kopbewerking, gasklep van en audi 5 cilinder enzo enzo
|
|
|||
|
|||
Quote:
gasklep van een audi 5 cilinder past toch enkel op een golf 1 gti? tuning doen we natuurlijk wel aan mee. |
|
|||
|
|||
Men v-bak:
before; after; |
|
||||
|
||||
wow das proper! ziet eruit als nieuw
|
|
|||
|
|||
thanks
wat hulp erbij gehaald, 13jaar en hij vindt golf 2's de max alternator opgekuist en steuntje gespoten; beugeltje opgeschuurd; voorste motorsteun opgekuist en bouten ontroest; andere kant van de v-bak; |
|
|||
|
|||
hitteschild dat over de aandrijfas zit:
|
|
||||
|
||||
raar dat dit project hier niet meer respons krijgt
|
|
|||
|
|||
tjah, stille genieters?
splinternieuw |
|
||||
|
||||
Omdat er simpelweg weinig op aan te merken valt....
|