|
||||
|
||||
Heel mooi.
Ik zou alleen even die hele zooi van je contactsleutel afhalen, je contactslot wordt hier niet happy van.
|
||||
|
||||
Welke zooi.. dat zijn 4 sleutels en een hangertje, ik heb d'r nog nooit problemen mee gehad?
|
||||
|
||||
Quote:
Contactslot slijt uit, en je kunt er kortsluiting mee krijgen. Kerel die een paar jaar geleden aan een andere Golf van me gewerkt heeft heeft me daarvoor gewaarschuwd, en liet me foto's zien van zijn uitgefikte mk2. Oorzaak was een uitgesleten contactslot, en kortsluiting daarin, door te veel gewicht aan de sleutel. Vond het ook een beetje vreemd, maar om het zekere voor het onzekere te nemen...
|
||||
|
||||
Nja, zoveel hangt er niet aan.. als je er nou een fikse bos sleutels aan hebt dan kan ik 't begrijpen.
Maar ik kan me niet voorstellen dat die paar dingen die eraan zitten voor zulke fratsen gaan zorgen.
|
||||
|
||||
beter zo misha, ik zie dat je die sleutelhanger nog steeds hebt
|
||||
|
||||
Quote:
Jazeker, die gaat niet weg... ik ben niet zo van de lompe sleutelhangers ofzo. Maar dat is wel een geinig klein dingetje, dus die hou ik er voortaan bij Net even de spiegels en klinken eraf gehaald en daaronder gepolished en gewaxt. Ik hoop dat nu die viezigheid die er altijd onder vandaan komt wat minder is..
|
||||
|
||||
nette wagen, echt een goede combi met de velgen.
Ik heb na het wassen van mijn polo ook altijd last van viezigheid/strepen, maar vooral vanaf de ruitrubbers.. Op een witte auto zie je dat nog duidelijker Als de auto ervoor goed gepoetst is was je het er wel zo weer vanaf.
|
||||
|
||||
Ja klopt, bij 'n witte zijn het helemaal van die bruine strepen..
Bij mij was het gewoon een soort waas die er dan onder zat. Met name de buitenspiegels, maar dus ook de klinken. Nu dus maar even goed gepoetst, hopen dat het nu wat minder is!