|
||||
|
||||
Quote:
dat bedoel ik
|
||||
|
||||
trekhaak opgeduikeld en de 15" MSW's verkocht,de LM-repros zijn voorzien van banden en gaan er asap onder....
|
||||
|
||||
wachten is nog even op passende wielbouten,achter komt een 15mm spoorverbreder aan beide kanten.
al wel een originele vr6-lip besteld,de misses heeft nou alles er maar onderuitgejaagd
|
|||
|
|||
Ben benieuwd...
En idd een leuk wagentje voor de vrouw toch?
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren! Last edited by gti-er : 17-03-2010 at 20:22. |
|
||||
|
||||
ja,ze is er echt dolblij mee...
hij rijd ook echt super,heb nooit op onderhoud bezuinigd en heb um via m'n broertje bij een weduwvrouwtje weg.had toen nog geen 130000km.heb um nou een jaar of 5,waarvan ie er 1.5 heeft stilgestaan,staat nou 168000km op.
|
|||
|
|||
Precies en het is ook een auto waar je ook heel veel spul voor kunt krijgen! Dus handjes thuishouden aan deze auto is helaas niet mogelijk!
|
||||
|
||||
Quote:
ik laat nou de vrouw een beetje vrij in hoe ie eruit moet zien(vandaar de lexuslichten ) als de wielen eronder zitten zal ie alleen nog netjes onderhouden worden en that's it
|
||||
|
||||
Lemans repro's erondergezet en trekhaak gemonteerd;
|
||||
|
||||
originele onderlip opgehaald,die dingn worden ook steeds duurder
betaalde nou 102,84,3jaar geleden was een set nog 58,-
|
|||
|
|||
102 euro!!!! Hebben ze wel de juiste artikelnr. aangeslagen!
Lijkt me een beetje overdreven! Maar goed, wielen staan er goed uit en de vrouw is uiteraard weer tevreden denk ik! wat is de volgende stap?
|
||||
|
||||
Quote:
jup,102 euro,met m'n 20% korting er al af.... maargoed wat moet dat moet,voorlopig doe ik trouwens niets meer aan de dreier.de vrouw vind um ook top zo,dus hoop er tot aan de APK niks meer aan te hoeven doen.
|
||||
|
||||
even een verse foto,gemaakt door meindert
de mk3 heeft me vandaag voor het eerst in 5jaar laten staan onderweg. stopte er ineens mee en niet meer te starten,geen stroom. bleek kortsluiting in de accu te zitten gelijk maar een nieuwe erin dus.....
|
||||
|
||||
wat een verschrikkelijke roestbakken zijn mk3's ook,heb net alle roest behandeld aan onderkant deuren,bodem, etc..
zit ik um even lekker af te soppen,zie ik bij alle raamrubbers beginnende bobbeltjes ronduit,kutauto's
|
||||
|
||||
vanochtend weer een minder plezante ontdekking gedaan
er heeft een of andere schrale hond vannacht of vanochtend vroeg de bestuurdersdeur in elkaar gereden,natuurlijk zonder iets achter te laten(afgezien van een deur die compleet in de kreukels ligt) laag klotevolk iemand nog een nette deur in LY3D liggen toevallig?
|
||||
|
||||
tsja... dat soort volk heb je steeds meer ben ik bang. Zonde hoor.
|
|
||||
|
||||
zijn gewoon honden streken IMO.
die deur was al niet de knapste(eerder de meest rotte) maar dan nog heb het weer een beetje in model gedrukt,lijkt al iets beter zo maar leuk is het niet.....
|
||||
|
||||
deze is ook totalloss,het vrouwtje heeft er net een hond mee aangereden.
gelukkig wel een eigenaar bij de hond,maar het blijft klote....
|
||||
|
||||
Las het net, wat klote.
Vrouw ongedeerd? En stomme vraag, maar de hond ook ok? Veel succes ermee, is echt 'n kut winter geweest voor je zo...
|
||||
|
||||
vrouw is uitgegleden toen ze uitstapte en heeft een ei op der knie,zal wel gekneusd wezen.maar niks opgelopen door het ongeluk zelf.....
hond gaat afgemaakt worden denk ik,was wel een flink apparaat.als ik in de gelegenheid ben zal ik wel foto's maken,je gelooft gewoon niet dat het door een hond is gekomen.
|
|||
|
|||
dat geeft beste schade een hond! vriend van me heeft jaren terug een rotweiler er voor gehad met km of 80 hond was hastike dood jonge. hahaha sterkte er maar weer mee gerben.
|