|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Quote:
Bedankt voor de reacties mannen. En omdat ik zelf niet zo'n goede fotograaf ben en een crappy camera heb hierbij nog een paar foto's van hoe die er zondag op MIVW bij stond (met dank aan Subdubbers En Misha) Groet, Marco Last edited by classic-edition : 15-07-2009 at 21:39. |
|
||||
|
||||
Air-ride ??
|
|||
|
|||
schroefset
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Gewoon Hardcore schroeven en schrapen (helaas ) En op maandag een extra vrije dag genomen om de cabby weer op countrystand te zetten met de witte tt velgen eronder. |
|
||||
|
||||
Stond er zeker mooi bij op MIVW Marco!
Spacertje achter zou geen kwaad kunnen...vond het wat iel staan achter... (ja ja...geld ook voor mijn Golf..)
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Als het goed is heb ik nog ergens een spacertje van 5mm liggen.Ik moet eens kijken in mijn andere garage.Wel grappig dat je het zegt want ik zat er zelf ook aan te denken.Vond de rijhoogte nu beter dan op Charly's. Ivm die kutwegen in belgie durfde ik hem niet zo laag te schroeven als afgelopen zondag. Maar goed dat is dan weer voor de volgende meet (Vagfest en op Zondag vw-speed). |
|
|||
|
|||
Quote:
zo als het hoort !! hij stond er super bij op MIVW ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Thx |
|
||||
|
||||
Update:
Vandaag een compleet creme leder interieur incl. allle kunstofdelen bijgekocht op de voorstoelen na. Ik ga deze set compleet maken met mijn huidige voorstoelen en dan verkopen. Zo komt het budget voor het bekleden van mijn eigen interieur + recaro's sneller binnen handbereik Een nadeel, ik heb hierdoor geen tijd meer gehad om de cabby omlaag te schroeven en de bbs-en er onder te gooien. Dan maar op de witte tt-velgen en dagelijkse rijhoogte naar vagfest morgen Last edited by classic-edition : 14-08-2009 at 16:42. |
|
|||
|
|||
Echt mooi kerel
|
||||
|
||||
Morgen vroeg de wekker zetten...krik eronder en schroeven...met een uur en wat moet je een heel eind komen Marco...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmmm ............nee toch maar niet.Ik vind hem op de witte tt-velgen en de dagelijkse rijhoogte ook wel prima om een keertje een meeting te pakken.Is weer eens wat anders en rijd een stukje beter over die klote wegen in belgie. En .........ik kan een uurtje langer blijven liggen morgen |
|
||||
|
||||
Zag er toch goed uit in ieder geval op dei witte TT's.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt |
|
||||
|
||||
Na vagfest zaterdag weer inspiratie opgedaan en besloten om zondag niet naar vw-speed af te reizen maar eens druk bezig te gaan met de plannen die ik al een tijdje heb nl de binnenkant van de auto.
Ik heb nog een creme leer interieur bijgekocht zonder voorstoelen welke ik opnieuw laat bekleden en mijn eigen interieur staat inmiddels compleet te koop. Het bekleden heeft als reden dat ik hem echt zgan aan de binnenkant wil hebben en omdat ik graag recaro stoelen wilde hebben zoals ook geleverd in de collor concept cabrio. Deze is volgens mij nooit geleverd in het creme leer. Om een begin te maken heb ik mijn eigen interieur dus volledig gedemonteerd en ben begonnen met het verwijderen en schoonmaken van mijn 12 jaar oude vloerbedekking. Voor: Na een flinke reinigingsbeurt: En gemonteerd in de auto: Tot zover de updates |
|
|||
|
|||
da's lekker opgeknapt !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
idd,zou voor mij niks wezen zulk besmettelijk spul
|