|
||||
|
||||
Super netjes ben erg benieuwd als ie helemaal af is
|
|
||||
|
||||
Potjandesnikkel! dat ziet er lekker uit!
Hee, das de mijne! hhaha Heb ik weer goed gedelegeerd vind ik zelf. Ik heb natuurlijk het beste personeel wat ik kan wensen! Rick, Tim (en natuurlijk pa) ik sta bij jullie in het krijt! duizend maal dank en een diepe buiging...
|
||||
|
||||
Volgens mij weet ik al wie het bier betaalt in W'see
|
||||
|
||||
Ziet er erg mooi uit, ik vindt die kleur echt heel mooi, en man o man wat ligt die mooi laag.
Nu nog een mooi intrieurtje erin en klaar is Kees, of in dit geval Martijn. Gr Ronnie en ga zo verder.
|
||||
|
||||
Quote:
Goede uitspraak |
|
||||
|
||||
En alweer een kleine update...
De aanwinsten van KWF. Heb nog vooral klein spul nodig, wel kunnen slagen. Dopjes en clipjes voor sierlijsten. VW 1500 kofferembleem. Relais voor knipperlichten en alarmlichten. Had ik geen goede meer. Verder m'n oom lief aangekeken. Heeft wat gedraaid voor me. Montagesysteem voor schokdempers. Is een piramide die op breedste stuk 6 cm is. Die wordt gelast op paneel. Hier doorheen loopt een as met aan beide uiteinden schroefdraad. De as is ter versteviging van de balk waar benzinetank in valt. Hier komt hij doorheen. Word dus aan de ene kant bij tank gemonteerd en andere kant komt schokdemper op. As moet nog gemaakt worden. Is van metaal (geen rvs) zodat het lekker stevig is! Dit weekend weer meer...
|
||||
|
||||
'tomme.. da hettie netjes gemakt!
|
||||
|
||||
Gisteren weer druk bezig geweest! Leuk man dat afmonteren! Sorry voor de crappy phone-pics...
Achterlichten gemonteerd (wacht nog op chroom afwerkrandje). Doorvoerrubbers en electra naar lamp gelust. 1500 embleem gemonteerd Sierstrips dashboard gemonteerd Afmetingen genomen voor fabricage van de as waarmee schokdemper piramide bevestigd word Verder hele dag bezig geweest met spuiten en assembleren van achterbumper. Ook nog sierstrips rondom gemonteerd! Volgende week. Hopelijk word dan de kabelboom na veel tegenslag volledig gemaakt. Ook wil ik dan de mooneyes voltmeter een plekje geven in m'n dash. En verder gaan met interieur...
|
||||
|
||||
Gaat lekker daar in Oijen ampi! Ziet er strak uit!
|
|
||||
|
||||
Kan je wel zeggen... krijgt mooi vorm nu, ik zat nog te twijfelen gisteren om even langs te rijden.. volgende week maar dan
|
||||
|
||||
Misha!
Is goed jongen. Tim en Rick zijn er dan ook.
|
||||
|
||||
Gaat echt goed man! Nog even en hij kan mooi af rondjes rijden
|
||||
|
||||
Quote:
zeker van de party, even tinus weer verder op gang helpen. kom maar helpen mish, en niet alleen met je weg-werp-cam spelen, he maar gister nog wel even snel langs geweest om te kijken, moet zegge ziet er echt al super uit!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Ben heel benieuwd hoe deze constructie het gaat doen zoals je het nu hebt zitten! Verders lekker aan de slag, keep up!
|
||||
|
||||
Dient hier ook nog wat verstevigd te worden?
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ziet er nu al gaaf uit
|
|
||||
|
||||
jazeker word het nog verstevigd!
Ten eerste komt er over een groot gedeelte van de horizontale steun van de tank een verstevigingsplaat. Ten tweede zit er een versteviging/verdikking in de as van de binnen- naar de buitenbout. Die zorgt ervoor dat het plaatwerk het buizenframe rondom rank niet krom word getrokken.
|
||||
|
||||
Ziet er allemaal erg puik uit, sjiek afgewerkt alles!!
Tof bedacht zo'n kegel (piramide is wat anders ) op het binnenscherm, of het sterk genoeg wordt dat trek ik niet in twijfel maar ik zou het zelf niet zo snel doen. Wat als je in de toekomst een smaller/ander asje wilt? Zit je met die vastgelaste kegel te kijken... Nogmaals mooie oplossing maar misschien een aandachtspuntje.
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Ik kon me al niet voorstellen dat het zonder versteviging zou gaan gebeuren. Mooi project zo al met al.... chapeaux!
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Jens, We hebben dit zelf helemaal uitgedacht. Dit is naar mijn mening de meest stevige methode die ik tot op heden heb gezien. Was is jouw suggestie? Als ik andere as wil kan gewoon slijptol erop! Hoe kijkt de apk keurmeester hier tegenaan?