|
||||
|
||||
De golf 4 op staaltjes gezet met goede banden en voor nog 3 cm laten zakken
|
|
||||
|
||||
Mooi mooi...ziet er goed uit.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Mooie mk1! vind dat overrollen nooit zo mooi maar dit kleurtje staat hem erg goed !
|
||||
|
||||
Zonet de ramen uit de einser gehaald en zal vanavond proberen de dakhemel er een beetje netjes in te krijgen..
|
|
||||
|
||||
Gisteravond is de bumper eindelijk opgehaald door de coater. hoop dat de beschadigingen weg te halen zijn en dat ik hem volgende week weer strak terug krijg.
|
|
||||
|
||||
leuke golf 1 man
|
|
||||
|
||||
Quote:
thanx Bumper is gisteravond weer terug gekomen. Vanmiddag even uitpakken en monteren. |
|
||||
|
||||
bumper is weer super strak
|
|
||||
|
||||
Schroefset gaat morgen onder de golf 4 vandaan. Vandaag de achterkant vast weer origineel gezet. Morgen de rest en daarna de verkoop in.
|
|
|||
|
|||
Super project!
En ik mijzelf altijd maar afvragen waarom ik je niet meer spot in Drachten , de einzer heeft een andere kleur :-D Ik kwam je vaak tegen toen ik mijn golf mk4 variant nog had (dragon green)
|
||||
|
||||
Quote:
klopt einser staat ondertussen ook alweer een jaar binnen. Ja kan je golf nog wel herinneren. Volgens mij met hawaislinger aan de spiegel toch? |
|
|||
|
|||
Quote:
Met de slinger aan de spiegel ja Ben nu hierin te spotten! Ik ga dit topic in de gaten houden, top!
|
||||
|
||||
Quote:
hmm... vond je golf toch mooier Auto staat nu weer orgineel op zn poten. Tevens gelijk de rubbers vervangen. R32 stang is er ook onder vandaan. Krijg morgen kijkers voor de auto.. FF afwachten of ze ook echt komen natuurlijk |
|
|||
|
|||
Ik hoop voor je dat ze komen , zag de advertentie al op marktplaats
Ben zelf weer op zoek naar een MK4 of Passat tdi Mijn c1 is een maandagmorgen auto
|
||||
|
||||
Quote:
Hoop ook dat ze komen. Mijn golf 4 is ook zo'n maandagmorgen exemplaar. Vanaf gisteravond steeds last van dat de golf steeds in zijn noodloop ging. Vanochtend laten uitlezen bij de dealer met de conclusie dat de turbo overleden was.Dus ik heb er een nieuwe N75 klep ofzo opgezet en de problemen zijn voorbij |
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is echt spijtig om te horen , hoop dat die nu goed is Mijn TDI was onverwoestbaar Heb je nog nieuwe foto's van je mk1?
|
||||
|
||||
Dik project man!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Helaas nog geen nieuwe foto's van de 1. schiet ook niet echt op allemaal. Quote:
thanx kerel! Net een aanbetaling gekregen voor de golf 4 en word als het goed is morgen opgehaald. Kan ik eindelijk weer opzoek naar een andere auto. |
|
|||
|
|||
Quote:
Goed om te horen dat die verkocht is Weet je al wat voor nieuwe daily je wil? Zag gisteren een leuke Passat B4 variant vr6 tekoop staan vlak bij jouw loods
|
||||
|
||||
Quote:
Ben ook blij dat hij weg gaat. Die vr6 staat zeker bij autoland drachten. een groene. Is niks voor mij. Ga denk ik voor een kleine auto. maak amper kilometers meer. |