![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk dat ik niets hoef toe te voegen aan al het positieve comentaar.Pracht auto
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie 16V!!!!!!
Alleen zou ik de wolfsburg emblemen eraf halen. het is immers geen edition he ![]() Past net ff meer bij OEM . |
|
||||
|
||||
![]() Topper!!! niks meer aan doen.....
|
|
|||
|
|||
![]() hey merci voor de leuke reacties
![]() oranje pinkers steken er ondertussen ook al trg onder, lekker volledig OEM ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Last edited by chobee : 31-01-2010 at 14:57. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk telkens welke veranderingen zou hij nu hebben gemaakt.
Als ik dan het topic open zie ik telkens dezelfde wagen waar vaak niks aan veranderd is (behalve 2 sets velgen). Dit vind ik persoonlijk een beetje jammer en overbodig. Aan de andere kant: Echt een supermooie golf 2, een van mijn favorieten ![]() Ben er zuinig op ! Groet, Marco |
|
|||
|
|||
![]() Super dikke mk2 !
|
||||
|
||||
![]() schoon het topic op en je houd 1pagina over...er is verder alleen maar gewisseld van wielen heen en weer en knippers...
dat noem ik geen updates en zonder van de ruimte.... natuurlijk is het een strakke auto |
|
||||
|
||||
![]() Zo'n MK2 verdient wel honder pagina's. Prachtig orgineel om te zien!
|
|
||||
|
||||
![]() Maar wel zonder mistlampen en een gecleande balk onder de achterklep
![]() Hele mooie auto verders hoor, maar 't lijken inderdaad constant dezelfde foto's. Ik heb dat op Cleaned ook al eens gezegd, dat wordt je ook niet in dank afgenomen daar.
|
|||
|
|||
![]() Pracht golf
![]() ik denk dat ik je al heb zien rijden ter hoogte van Keerbergen richting rijmenam ? |
|
||||
|
||||
![]() hele dikke mk2
![]()
|
|||
|
|||
![]() classic-edition en mischatdi :
merci voor jullie eerlijke reacties, maar buiten af en toe van velg eens te veranderen heeft deze wagen niets nodig, vind ze het mooist origineel met een stevige verlaging eronder, en de foto's ja sommige mensen vragen gewoon om nog eens foto's te plaatsen en de andere vinden het misschien wat veel maar dat is dan mijn keuze, ben in ieder geval buiten af en toe andere velgen er niets aan te veranderen omdat ik hem zo het mooiste vind en dat is het belangrijkste!! grts Last edited by chobee : 26-03-2009 at 23:52. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
merci, ja dat zal ik wel geweest zijn, kom ik regelmatig ![]() Last edited by chobee : 26-03-2009 at 23:33. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar we zitten hier niet op cleaned en hoeven geen vlaams taaltje te faken omdat we Nederlands zijn ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
merci ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
dank u ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
merci ![]() |
|
|||
|
|||
![]() mooie mk2 en maak maar meer fotos.
![]() blijf 1 van de mooiste mk2 gti 16v. ![]()
|
|||
|
|||
![]() heel mooi.
|