|
||||
|
||||
van de week een oude cd van James brown gekocht, Heerlijk hard...
|
|||
|
|||
Nu op de usb stick in mijn sletta:
1 exodus 2 annihilator 3 megadeth
|
|||
|
|||
Uit mijn 3 komt voornamelijk:
Voorkeur: Hardcore Hardstyle En in mindere maten: Hiphop dance Rock. Top 3 verschilt vaak maar op dit moment zit de hardcore stick erin: 1: Unexist - Anarchy (cd) 2: Tommyknocker & Lenny Dee - Demolition 3: Counterfeit - Woreship the bull |
|
||||
|
||||
vanalles maar me top 3 is:
1: bob marley, shaggy 2: mr polska 3: hard dance |
|
||||
|
||||
Momenteel vaak de nieuwe Volbeat en The Offspring!
|
|
||||
|
||||
Mijn muzieksmaak is erg gevarieerd, maar uit m'n auto komt meestal iets met bass!
Pas geleden tijdens het schoonmaken nog een cd van skrillex onder m'n bijrijders stoel gevonden die zit er momenteel in Verder luister ik echt vanalles, van frank sinatra tot metallica, tot piano-muziek tot hardcore etc.
|
||||
|
||||
Via blutooth naar de autoradio luister ik vooral naar mijn eigen internetradio Pro FM .
We draaien een mix van oude danceclassics en nieuwe dancehits: (HIGH): http://stream.pro-fm.net:8200/listen.pls (LOW): http://stream.pro-fm.net:8250/listen.pls (AAC+): http://stream.pro-fm.net:9999/listen.pls
|
|||
|
|||
Volbeat dubstep dance top50
|
||||
|
||||
Quote:
Pro FM. Dat moet ik is effe gaan onthouden. Wou de computer net uit gaan zetten maar ik begin nu toch te twijfelen na het 'even' aanzetten van je internet radio. Wat er bij mij uit de speakers te horen is. Drum 'n Bass Hip Hop Trance Top 40
|
||||
|
||||
Geen probleem, we doen het 24/7 dus morgen luisteren mag ook..of overmorgen...
Daily /Work: Caddy Highline TDI 2.0 2018 | Fun: Golf Cabrio MK1 1991 G60 Pro FM 24/7 Nonstop Danceclassics & Dancehits Last edited by Pro FM : 30-04-2013 at 23:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hem bij de favoriete URL's staan
|
|
||||
|
||||
Bon Iver, Ben Howard, Alt J, Jack Johnson, Jake Bugg,...
dat soort... verwacht men trouwens niet uit een lage Golf.. Misschien als ik de surfplank erop gooi wel... dat gedreun van Hardstyle is leuk, maar krijg je geen leuke reacties... ik krijg altijd een duimpje omhoog en allemaal lachen...
|
|||
|
|||
Voornamelijk:
Hardcore Hardstyle Speedcore maar zo af en toe ook wel eens top40 rock enz
|
||||
|
||||
Altijd een eigen gemaakt cdtje daar staat hardcore hardstyle en bands als linkin park en een liedje van henk wijngaard
raam open radio goed hard door het dorp heen krijg je behoorlijk wat nekkendraaiers volgens mij kennen de meeste henk wijngaard nie
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, dat zal best. Hij is hier alom bekend, rij wel eens bij hem voor thuis langs (best een dikke villa trouwens). Ben de laatste tijd wel gecharmeerd van The Boxer Rebellion !!
|
|||
|
|||
Gewoon een piraat.
|
|
|||
|
|||
V.I.F. - a need to be heard (original mix)
|
|
||||
|
||||
Cypress Hill- another victory
Delinquent Habits - Return of the Tres heeeeerlijk dit |
|
||||
|
||||
Wanneer de radio aanstaat komt er een heftig stukje rock uit de speakers.
Metallica, Maiden, Pearl Jam of Foo Fighters. |
|
|||
|
|||
CD van Defqon 1 Weekend Warriors 2013..
|