|
||||
|
||||
Sweet! wat zijn nou de kosten hiervan als ik vragen mag ?
|
|
||||
|
||||
Danke mannen
Ik vind het leuk dit soort dingetjes uit te zoeken zodat ik uiteindelijk een functionelere auto kan bouwen! @ Pedaalemmer: kosten waarvan? |
|
||||
|
||||
Quote:
Let op he: Past het aanzuigmondje van de oliepomp nu nog wel in het carter?
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Volgens die duitsers was dat geen probleem die hebben ze ook zo kunnen monteren
Last edited by Kevin20v : 10-01-2008 at 12:50. |
|
||||
|
||||
Quote:
Iets uit de us halen zoals die carter pan? |
|
||||
|
||||
dat was de pan, incl verzendkosten, btw en invoerrechten ongeveer 180 eurie
Je moet over het bedrag van het onderdeel inclusief verzendkosten 19% btw en 6% invoerrechten betalen.... |
|
||||
|
||||
Joa joa, kiek kiek, dat begint al te komen hè.
Ziet er allemaal netjes uit. Die carterpan heb ik het nog wel eens met je over... klinkt interessant.
|
||||
|
||||
is alleen voor nieuwe type onderblokken van de 1.8t... dus vanaf zo'n beetje 2001!
Gisteren de bak gebracht naar Supro! Zij gaan er dus het diff in zetten! Dingen waar je ECHT geen verstand van hebt moet je ook niet open willen draaien, het risico en de kosten zijn gewoon te hoog om er zelf even mee te gaan kloten.... |
|
||||
|
||||
Zo'n vervangingskarter is wel verdomd makkelijk om schotten in te lassen
|
|
||||
|
||||
euhm leg eens uit, waarom zou ik dat willen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Voor het snelle bochtenwerk. De olie gaat dan niet allemaal richting de buitenbocht maar blijft enigszins op zijn plek.
|
||||
|
||||
hmm laten we eerst maar eens zo rijden
|
|
||||
|
||||
Vraagje voor de technische mannen op het forum, ik mag voor de rdw met de nieuwe motor/uitlaat maar 3DB afwijken van decibel-waarde van mijn golf 1 cabrio van 1983.
Nou lijkt het me niet heel moeilijk om met een turbo motor hieronder te blijven, maar wie kan ergens opzoeken wat de decibel-waarde was wat deze cabrio in 1983 mocht/kon maken? Last edited by Kevin20v : 16-01-2008 at 13:21. |
|
|||
|
|||
als je onder de 94db blijft dan moet het helemaal geen probleem zijn.
|
||||
|
||||
De pest is dat ze stationair en al rijdend in totaal 3x de test doen, er komt sowieso een standaard luchtfilterbak op (waarschijnlijk van m'n golf 4)
en ik wilde eigenlijk een standaard mk4 20vt downpipe aanpassen zodat deze in de mk1 past en dan een standaard mk1 cabrio uitlaat erop zetten. Hopelijk gaat het dan wel meevallen met de db's, en hoop ik eigenlijk dat de cabrio uitlaat nog wat meer beperkend is op het vermogen! |
|
||||
|
||||
Kat eronder, wil ook wel wat geluid wegnemen. Een paar goede dempers ertussen. Een standaard golf 4 gti maakt ook praktisch stationair geen geluid.
|
|
|||
|
|||
Ja, ik weet niet of je moet vertrouwen op die originele cabrio dempers, dempertechniek heeft in 20 jaar tijd ook niet stil gestaan, en 20 jaar oude dempers worden ook niet beter...
|
|
||||
|
||||
Dat klopt allemaal ook wel, maar de standaard dempers van een golf 4/ibiza cupra krijg ik van z'n levensdagen niet onder de cabrio....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lin werkt bij een automaterialenzaak dus dat komt wel goed Alleen vind ik dat eigenlijk nog best zonde omdat die uitlaat alleen voor de keuring eronder zal zitten... Daarna gaat er een 3" uitlaat onder, ander aanzuigtraject |