|
||||
|
||||
lekkere bus zo,ziet en wunderbaar uit
|
||||
|
||||
Super om te zien dat de bus weer tot in de kleinste details wordt hersteld.
|
||||
|
||||
Wat werk verricht in de laadruimte:
Details, details, details!! Klaar! Zijwanden en hoeken achterin: Beetje kleur met een sticker-paneel. Nu het dak nog. Ik ben er al een tijd mee bezig maar krijg het maar niet naar mijn zin. De stof die ik heb is 100% NON-stretch!!! Zwaar irritant want als ik een paneel beplak en erin wil buigen gaat het dus meteen rimpellen. Ik heb gelukkig wel al wat ideeën! Last edited by volksfahrer.nl : 03-04-2011 at 19:15. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit. mooi oog voor detail
en dat stickerpaneel is wel goed gevonden
|
||||
|
||||
Wat een bus......super
|
||||
|
||||
Mooie afwerking hoor Erwin, damn!
|
|
||||
|
||||
beter dan nieuw!
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
In 1 woord prachtig.
|
|
||||
|
||||
Hemeltje KLAAR!!
Creative RnR bed geplaatst (kado van mijn lieve vrouw!). Was nog behoorlijk wat werk! Sowieso klopte de instructie niet en moest 't ding op 18mm hout staan ipv 9mm.. Paste de achterste dwars stang niet.. (moest verder naar achteren anders klapte het bed uit! Moest is spacers plaatsen tussen het bed en de bus anders ging hij niet in ligstand en liep een bout van de scharnieren klem bij het inklappen. Voor het geld had ik beter verwacht. |
|
||||
|
||||
hoe heb je het bekleden nu voor elkaar gekregen?
|
||||
|
||||
zit er mooi uit Erwin, en van dat bed.. dat klopt...koop je naar jouw idee een passend product, moet je er nog best veel pas,- en meetwerk op loslaten..
|
|
||||
|
||||
Door 't in kleinere delen te doen en hardboard the gebruiken.
Wilde het eigenlijk in 2 delen doen (eerst 1 maar dat ging al helemaal niet) maar dan krijg ik het niet goed verlijmd. Enige "nadeel" is dat er nu wel een hoop schroefjes in zitten maar dat past wel weer bij de rest. |
|
||||
|
||||
ja idd, is niet storend ofzo.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat het niet in de bus paste kan ik nog inkomen maar dat de scharnieren aanliepen op de bouten!! Dat klopt gewoon niet. Dat de rugleuning in ligstand niet in 't achterste profiel paste vond ik ook al zo vreemd... |
|
||||
|
||||
maar hij staat er nu wel mooi in..
|
|
||||
|
||||
Blokkie is klaar!!!
Nice and clean En als ik de juiste drukgroep had gehad (200mm ipv 180mm) had tie er vandaag ook in gezeten :-( |
|
||||
|
||||
zo die ziet er als nieuw uit!
|
|
||||
|
||||
Budel is nog een paar weekjes weg, moet lukken! Mooi werk Erwin!
|
||||
|
||||
Elke update is weer dik genieten!
Ziet er top uit!
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks man! Ennuh........Hell yeah!!!!! Filmpje!! PS: vonken die je ziet bleken van een los veertje van de koolborstel te komen. Inmiddels uiteraard opgelost! Last edited by volksfahrer.nl : 18-05-2011 at 22:19. |