![]() |
|
|||
|
|||
![]() Gaaf sticker tuning, levert dat nog vermogen op :biggrin:
|
|
||||
|
||||
![]() daar laat je je hond nog niet naast schijten zeg.....pfoe
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() wat? van die hond? of het verminken van die bak?
|
|
||||
|
||||
![]() hoe haal je het in je hoofd
als hij deze kwijt is plaats hij zeker nog een advertentie: GAT TE KOOP. :biggrin:
SUCK SQUEEZE BANG BLOW FOUR STROKE..........WHAT ELSE? 79' POLO 1F 82' POLO STEILHECK DAILY DRIVER 87' GOLF 2 Last edited by Ron polo1f : 03-11-2004 at 22:47. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
alleen tussen 31 maart en 2 april zeker!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Haha, lachen, die ken ik.......
Hij spreekt beter dan dat ie schrijf |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hahaha, van Auto Schipper in Vriezenveen.......... Zowiezo al slordig dat je het woord polyester al niet kan spellen, terwijl ze er wel alle auto's mee volstorten ![]() Ten tweede moeten ze toch wel weten dan anno 2004 zo'n klep ong. 50 euroCENT waard is ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik wist niet dat polyester ook al recyclingswaarde had per kilo ![]() Arne |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Geef 'm een tientje en je bent er toch binnen een halve minuut in... Dan alleen het contactslot nog et voila, een goedkope Polo erbij ![]() Arne |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
pffff.....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zo heb ik ook nog een paar auto's te koop in de strAAT. zoek een mooie uit , geef me geld, en mazak hem zelf open, ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
:biggrin: :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hehe! ook op aanvraag:alle autos zonder sleutel leverbaar, kleur en uitvoering geen probleem!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mocht dit nu niet het juiste model zijn kijk dan ook even bij onze andere advertenties want de kinderen hebben nog een andere VW wieldop ook in perfecte vlak bij huis gevonden. jaja, zo kan ik het ook, de kinderen op pad sturen om een extra "zak"centje bij te verdienen. :biggrin: :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nu nog ff aanleren om complete velgen eraf te sleutelen....