|
||||
|
||||
Ziet er cool uit allemaal...
Volgens mij heb ik je weleens zien sleutelen in Raalte, jij woont vlakbij de brievenbus toch? Voordat ik mijn gtd had, reed ik in een witte golf 1 cabrio. Verder leuk aan het hobbyen ben je. |
|
||||
|
||||
@ Samurai, inderdaad. Ik heb je volgens mij ook wel meer als 1 keer zien rijden. Maar volgens mij alle keren nog wel je Lexus achterlichten. En ik weet niet of ik die cabrio echt goed heb gezien. Stop maar eens een keer als je me bezig ziet! En ik woon daar niet echt, ik woon in Arnhem. Maar om de week ben ik daar, bij mijn vader, te vinden.
Tja, dat ik met die onderstellen ga doen weet ik nog niet helemaal. In de ene stoel zit al hoogteverstelling. De ander heeft maar pech denk ik. Ik wil eerst eens bekijken hoe laag ik komt te zitten met deze onderstellen. Ik heb namelijk ook nog 2 sets rails liggen. Misschien dat ik daarmee wel een onderstel maak wat nog lager uit komt (als dat mogelijk is, ik denk het wel). |
|
||||
|
||||
Quote:
Zat net even je project door te lezen, goed werk hee Vroeg me nog af waar je deze anti-inbraakplaatjes vandaan had of zaten die bij die klinken? Waar zijn die klinken van? Grtx, Joop.
|
||||
|
||||
Haha, je hebt inderdaad het hele project doorgekeken of niet?
Die klinken zijn originele klinken. Links zit een helemaal standaard klink. De bijrijderskant (rechter kant) is een klink van een Mk2 Golf/Jetta 4 deurs, achterdeur. Daar zitten namelijk geen sloten in. Het heveltje ziet er ook wat anders uit maar deze is vrij snel omgezet. 1 op 1 overzetten gaat dus niet. Die anti-inbraak plaatjes zaten er al op. Maar d.m.v. de searchfunctie kun je volgens mij zo achterhalen waar die nog te krijgen zijn. Ik durf zo niet te zeggen of ze origineel VW zijn. Er zijn ook vast nog wel leden die ze zo hebben liggen! |
|
||||
|
||||
Quote:
Zekers, helemaal gelezen. Waren aardig wat postings maar het is altijd leuk om vorderingen e.d. te zien in een project. Thnx, ik zal v/d week eens op de sloop kijken hier voor die klinken. Ik meen dat er net weer verse mk2's binnen waren gekomen maar kon het net niet zien toen ik er langs kwam. Ik had die anti-inbraak plaatjes nog nooit gezien, zag ze voor 't eerst in je project topic. Zal er zo eens op zoeken in het forum. Is best wel interessant met die kwetsbare klinken van VW. Ik vind Audi klinken er in lassen ook erg mooi maar voorlopig nog effies te veel werk en dan zou dit een mooie oplossing zijn. Thnx voor de info, Joop.
|
||||
|
||||
Paneeltje
Vanavond weer bij pa thuis, wat lag daar klaar voor mij? Een DIN paneeltje, met dank aan: bac1354 Opgestuurd zonder dat ik betaald had (nu natuurlijk wel gedaan ). Super service, nogmaals bedankt!
Het is alleen de vraag of het zo in de Golf komt. Ik heb namelijk een ideetje, maar ik weet nog niet of dat gaat werken... Nog een laatste vraag, welke van de 3 ringen vinden jullie het mooiste? 1. Driehoek, zwart 2. Driehoek, chroom 3. Plat, zwart? Komt in een 16V zacht dashboard. Ik denk dat de chroom afvalt en dan van de plat en driehoek de plat het mooiste zal staan. |
|
||||
|
||||
Links, driehoeks-randje.
Ziet er netjes uit zo.
|
||||
|
||||
Ik vind plat zwart de mooiste.
|
||||
|
||||
Zo nadat ik me vanochtend verslapen had , mijn telefoon is niet helemaal goed. Ik denk dat de wekker helemaal niet is afgegaan. Anders gaat tie automatisch op de Snooze en ik hem dus echt niet gehoord. Ben ik na mijn werk geweest.
Had lekker "uitgeslapen" dus kon nog mooi wat aan mijn auto doen. 2 zittingen uit de slaapkamer gehaald en deze maar eens demonteren. Ze zijn behoorlijk anders van binnen. Ik ben dus benieuwd of ik de handel om kan lassen. Misschien dat het toch verstandiger is om het rugleuningmechaniek om te zetten. Daar ga ik morgen mee verder. En even een impressie van de VDO metertjes in de auto. Nu vraag ik me af of het hoort dat hij onder dieper valt. Het zal wel, aangezien dat paneel waar het DIN slot in zit wat bol is. Daar zal ik nog eens naar kijken. Denk dat, dat wel wat netter kan. Maar nogmaals het verzoek, welke van de 3 ringen vinden jullie het mooist? |
|
||||
|
||||
Het linker metertje heeft de mooiste rand; past het best bij het bouwjaar van je auto, vind ik! Ga zo door
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
En ik vind nog steeds de rechter
|
||||
|
||||
Whaha, ik wist het!
Maar mijn plannetje kan nog steeds. Alleen is dat plannetje op dit moment 99-25=74 euro duurder geworden Maar ik denk er nog wel eens over na, het gaat nog steeds uitgevoerd worden. Het gaat me alleen wat meer moeite kosten. Ik had iets op Ebay.de willen kopen voor de metertjes. Dat was nieuw (echt voor 2007 bestond het nog niet) maar ik had zoiets, dat is een handelaar, komt nog wel vaker voorbij. Alleen die prijsstijging van 25 naar 99 in 4 maand had ik niet verwacht |
|
||||
|
||||
Wat is het dan? :P
|
||||
|
||||
Jaha, dat zul je nog wel zien (ooit denk ik, maar ik zal je dan wel quoten, haha)!
|
|
||||
|
||||
Afgesproken.
|
||||
|
||||
Zo, de schanieren van de rugdelen moeten omgezet worden. De zittingen ombouwen zou te veel gedoe worden. De stelas van de rugdelen is gelijk. Alleen de schanieren werken anders en hebben andere montagepunten. Maar met een lasapparaat in de hand + gezond verstand komt dat helemaal goed!
Zoals te zien is, 2 verschillende schanieren. |
|
||||
|
||||
wat een topic.....
Goed bezig Ruben!! |
|
||||
|
||||
Ja, ik hoop dat ik februari weer goed bezig kan gaan! Ik koop nog wel af en toe onderdelen, de laatste beetjes om de boel netjes op te bouwen. Als hij dan eenmaal rijd zijn er nog genoeg plannen.
|
|
||||
|
||||
Ik zoek al een eeuwigheid naar zo'n plaatje voor VDO tellers, ik wil al lang 3 VDO tellers kopen maar zonder plaatje ben ik er niet veel mee. Iemand een idee waar ik ze kan vinden?
|
|
||||
|
||||
Conrad heeft ze onder andere. Zoek daar op de website maar eens naar: PANEELELEMENT
|