|
||||
|
||||
geen probleem
Quote:
ja hoor stuur maar pm voor interesse
|
||||
|
||||
Nice...U bent er maar druk mee
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
4x100 5x112
[/IMG] heb nog 2 setjes(a4stuks) over voor de liefhebbers (dikte 15 tot 30 mm naaf en velgranddiameter naar wens 0
bertil Last edited by bertil1970 : 31-07-2013 at 21:30. |
|
||||
|
||||
na het draaien gepolijst
|
|||
|
|||
Heb een setje Porsche velgen gevonden maar is het mogelijk om het hart langs de achterkant af te draaien zodat de velg meer naar binnen komt, en wat is de prijs om de velgen moet boren?
|
|
||||
|
||||
foto
Quote:
bij dit soort vragen zie ik graag een goede foto van de binnenkant van de velg (het hart) foto zegt meer dan 1000 woorden bertil
|
|||
|
|||
Hallo Bertil,
Ik heb je laatst een PM gestuurd, waarschijnlijk door de drukte over het hoofd gezien vandaar dat ik het hier post. Zou je daar nog op willen reageren? Het betreft een vraag over het omboren van bbs rc van 5x120 naar 4x100 en eventueel het aanpassen van de naafgat diameter. Bvd, Aldo |
|
||||
|
||||
aandrijfas verlengen
|
||||
|
||||
Nice!
|
||||
|
||||
tijd om op te ruimen
|
|||
|
|||
Wat kost dat bertil as op maat laten maken bij jou. Mag uiteraard via pb.
|
||||
|
||||
as
Quote:
kun je iets duidelijker zijn nieuwe as bestaande as
|
||||
|
||||
Om aan de muur te hangen
|
||||
|
||||
Quote:
Nu ben ik toch heel nieuwschierig hoe dit met de bout met exentriek werkt? Ik kwam dit laatst ook al eens tegen op een auto alleen heb het er niet af gehad. Draai je er nu eerst een bout in de naaf waar je het cilindertje met draadeind omheen schuift? En dan schuif je de adapter hier weer overheen? Wie kan het mij vertellen Het zal wel weer heel simpel zijn maar ik zie het niet
|
||||
|
||||
Ik kan het je niet vertellen wel wat ik denk
Zou het cilindertje geen 2 draadeindes hebben voor kant achterkant. Cilindertje zelf twee vlakke kant om hem vast te draaien en daar valt de adapter over heen. Edit; toch ook niet Of terwijl ben ook wel nieuws gierig hoe dit nu zit Of er zit gewoon een draad gat in de andere kant van de bus waar je de wielbout in draait en zo draai je de cilinder eerst vast. en dan de adapter er over heen
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs Last edited by Style : 22-10-2013 at 17:52. |
|
||||
|
||||
bout
Quote:
de exentriek bout hoogte ligt 1,5 mm lager dan de adapter en daardoor kun je de exentriek altijd 1 keer ronddraaien om hem op de juiste positie te krijgen zonder boven de adapter uit te komen
|
||||
|
||||
Quote:
Ok , ik snap het Een hele vernuftige oplossing Maar oefen je dan niet een hele vreemde kracht uit op het draadeind die in de naaf wordt gedraaid zodra je de wielbout vast zet? Deze zit niet met de cilinder/borst vast gedraaid tegen de naaf , dus heeft geen steun. De wielbout die je hier in draait oefent nu een kracht uit buiten de hartlijn van het exentriek . En omdat de diameter van het exentriek groter is dan de dikte van de adapter kan deze dan enigzins krom trekken. Zeker als de adapter van aluminium is in mijn beleving . Je moet eens kijken hoe heel veel mensen hun wielbouten vast draaien Het liefst met een meter pijp op de sleutel of op de wielsleutel te gaan staan.