|
||||
|
||||
Quote:
jawel als je kenteken hebt ist wl goed
|
|||
|
|||
Top!!
Het enige waar ik wel tegenop zie is de draadboom aanpassen. Heb je tips? |
|
||||
|
||||
Quote:
schemas regelen .of joker inzetten hulp vraagen zijn hier heelveel die wel raad weten .
|
|||
|
|||
Tegen de tijd dat ik er aan kan beginnen zal ik ff kijken hoe ik het ga doen.
Ik heb een golf mk2 dash erin zitten daar moet ie op aangesloten worden. Later wil ik wel weer een mk1 dash erin maar die ombouw (terugbouw) is dan wel makkelijker |
|
||||
|
||||
komt vast wel goed .
|
||||
|
||||
hier de mijne effe
staat er nu zo bij en is gekeurd .
|
|||
|
|||
Mooi man.
Ik hoop na begin oktober ook weer verder te gaan met mijn golf. Dan moetten we gewoon over verhuisd zijn. Maar ga je het onder de kap nog laten glimmen?? Bij mij namelijk wel. |
|
|||
|
|||
Ik heb mn daily wagen verkocht.
Dat was een suzuki grand vitara xl7 Nu een golf mk3 1.8 automaat gekocht. Wel met wat werk maar niks wat niet redelijk makkelijk te doen is |
|
||||
|
||||
zijn er nog vorderingen met dit project ?
|
||||
|
||||
is hier idd wel erg still.
|
|||
|
|||
We zijn net ons nieuwe huis ingetrokken.
Nu alles uitpakken maar met werkende vrouw en 2jonge kids gaat dat biet altijd even snel hahaha. Ik hoop snel weer even naar de schuur te kunnen om weer wat te sleutelen. Voor nu dus nog geen updates. |
|
|||
|
|||
Net je hele project topic doorgelezen, erg mooi om te zien hoe je alles stapje voor stapje aanpakt. Ga het zeker volgen.
Hopelijk zelf over poosje ook aan een mk1 vr beginnen |
|
|||
|
|||
Ik sta voor mijn doen al ff te lang stil.
In de tussentijd nog een huis gekocht dus verbouwen enz. Nu voor mn werk 4 maanden intern dus alleen de weekenden thuis. Dan willen kids en vrouwlief me ook nog zien. En aangezien ik de golf niet bij huis heb staan word er aankomende tijd weinig gesleuteld. |
|
|||
|
|||
het is altijd balen als je niet verder kan, maar alles op zn tijd toch, huis en familie gaan voor! de auto looopt niet weg hoe meer plezier je er aan heb als je er weeer aan verder kan
|
|
|||
|
|||
Idd zo zie ik het ook.
Het zeker een project dat afkomt hoor. Maar ik heb er geen haast mee. Hij loopt idd niet weg. |
|
||||
|
||||
leuk project
Geen stress man! wat vandaag niet afkom kom morgen wel...of overmorgen |
|
|||
|
|||
Ik ben weer ff in de schuur bezig geweest en de golf uitgegraven haha
nu zit ik met een vraag. Ik wil mn blok zo hoog mogelijk leggen zodat ik de auto nog wat lager kan leggen zonder het risico van de carterpan. Nu heb ik zoals ik het nu heb zitten een halve cm ruimte tussen het hoogste punt van mn blok en de kap. Is dit te weinig???? Ik weet niet hoeveel zo'n blok kanteld met gas geven. en heeft iemand nog tips hoe ik het blok het beste kan "richten" in de auto. ik heb mn twijfels of hij nu goed zit. |
|
||||
|
||||
5mm is mooi toch heeft die van mij ook en heb de kap nog niet omhoog zien komen
|
|
||||
|
||||
Kantelen van je blok heeft oa met je motorsteunen te maken.
Met een setje powerflex beweegt ie niet veel meer. |
|
|||
|
|||
Oke maar heb ik met powerflex niet dat ik mn stoel uit tril???
Een klein beetje comfort mag best |