|
|||
|
|||
Als ik het goed zie dan is 1 het plaatje maar ik heb er 3.
En nr 2 en 3 zijn motor nummer en chasis nummer |
|
|||
|
|||
update
deuren we kunnen terug beetje verder koplampen restaureren gti velgen en reserve velg en koplamp ringen klaar om te spuiten |
|
|||
|
|||
Is de originele kleur voor de velgen L091?
|
|
|||
|
|||
Ja L091
|
|
||||
|
||||
alle jaren? Mijne moeten ook nog.
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
|||
|
|||
update alweer
koplampen zitten alweer in elkaar spatborden staan gemonteerd motorkap sierlijsten gti grill begint al op een wagen te lijken achterbumpertje primer geschuurd klaar om te spuiten resultaat |
|
|||
|
|||
Vergeet die 2 centrale stukjes (midden, achter de grille) niet zwarte te spuiten
Detail maar wordt zo vaaaaaaaaaaaaaaaaaak vergeten. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ow ja best dat je het zegt ging het vergeten zal ik nog doen Weet je toevallig waar je de naafdoppen en wieldoppen kunt krijgen? |
|
|||
|
|||
Volg dit project al vanaf het begin en bij iedere nieuwe post verbaas ik me weer over de kwaliteit die je er in weet te leggen, zoals nu ook weer dat beschermstripje voor de koplampbedrading. Top!
|
|
||||
|
||||
Ziet er erg goed uit, moet toch een heerlijk gevoel zijn om al die nieuwe of opgeknapte spullen er weer op te schroeven
|
|
||||
|
||||
Zijn die 2 centrale stukjes dan zwart? Bij mij waren ze gewoon in originele kleur als ik dat goed herinner.
Ik heb als het goed is NOS naafdoppen en wieldoppen in gesloten verpakking liggen. Bij interesse doe je maar even PM. EDIT; Op Knarf's eerste (en 3de duidelijker) pagina, inari silber, duidelijk die 2 spijltjes mee gespoten. Ik had toevallig dezelfde kleur, Maar op mijn eerste pagina(beetje naar beneden scrollen) zie je idd iets of wat zwart ervoor. lijkt op beetje half spuitwerk en erna met kwast er over
Volkswagen Golf MK1 1.1 Volkswagen Golf MK1 1.6 GTI Volkswagen Golf MK1 2.1 G60 Shortshifter MK1 02A Last edited by Van Limburg : 18-02-2015 at 12:01. |
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.mecatechnic.com/GO1_GL30...1-871601171.htm http://www.mecatechnic.com/GO1_C215...1601171a01c.htm als ik mij niet vergis heb je deze van de 2de link nodig
|
|||
|
|||
Quote:
Is wel degelijk zwart hoor. En vroeger in het fabriek denk ik ook niet dat ze de hele wagen afplakten Werd ook snel snel gedaan toen, denk ik. Kan je goed zien aan een golf met origineel front. |
|
||||
|
||||
Quote:
Afplakken? Dat doen ze volgens mij niet in een automatische spuitcabine |
|
||||
|
||||
Quote:
Wel Rally Zwart hoor ander klopt het niet |
|
|||
|
|||
Quote:
Leuk dat mensen het totaal project volgen Het is idd leuk alle onderdelen mooi nieuw en proper terug te plaatsen En dit doen we tot in de details |
|
|||
|
|||
Hoe gaat het hier?
|
|
|||
|
|||
Goeie vraag idd
|
|
|||
|
|||
Impressive !
Dit topic bewijst dat je niet altijd remklauwen van drie colablikjes hoog en custom-made 27-delige wielen nodig hebt om 'n dikke auto te maken
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ben exact hetzelfde exemplaar aan het restaureren, alleen is die van mij van 83. Deze is echt tot in de puntjes, dus kan er een hoop van opsteken |