|
||||
|
||||
Het lijken kleine stapjes, maar er verdwijnen heel veel uren werk in. We gaan voor mijn gevoel de goede kant op met deze auto zodat alles weer wat vorm gaat krijgen. Ik hoop eind Juli met de kooi te kunnen beginnen en zodra er weer stevigheid in zit kunnen we de complete achterwielbakken en zijpanelen gaan vervangen
Omdat er al een laskooi in heeft gezeten, zijn de complete a-stijlen vernield en niet meer te redden. Deze zijn niet meer nieuw te leveren en halen deze uit een oude mk2 om weer netjes te kunnen maken: Omdat we niet verder konden, heb ik de nieuwe accubak-plaat er alvast ingelast: Omdat we nog veel meer plaatdelen nodig hebben, meteen maar een hele neus geregeld Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 19:04. |
|
||||
|
||||
Prachtig om te zien!
Oude mk2's lappen de goede weer op. Mooi man!! Ook wederom neem ik hier mijn petje voor je af!
|
||||
|
||||
ziet er inderdaad weer goed uit! mooi om te zien dat hier nog steeds
stapjes worden gemaakt
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
We werken gemiddeld 1 volle dag in de week aan deze auto en zijn weer wat verder
Nog even en dan begint het weer op een auto te lijken en kan ik gaan beginnen aan de rolkooi, binnenschermen achter en de zijpanelen Binnenkant a-stijl wat ook weer uit een ander chassis is gehaald: Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 19:11. |
|
|||
|
|||
Poeh wat een werk, hoe lang denk je hier nog mee bezig te zijn?
|
||||
|
||||
En weer verder
Last edited by DutchBuild : 11-03-2016 at 19:14. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hier zijn we nog wel even mee zoet helaas Ik zou blij zijn als de koets straks zo ver af is dat we kunnen gaan beginnen aan de rolkooi, motorsteunen en het andere zichtwerk |
|
||||
|
||||
Wow, prachtig hoeveel kwaliteit je in je werk stopt!
|
|
||||
|
||||
lijkt me inderdaad een voldoening om met de rest van het werk te kunnen gaan beginnen
des ondanks is nu alles ook al zowat nieuw vervangen of verbeterd en zie ik diverse doorlas werkzaamheden etc mooi project, kruipt een hoop tijd in maar gaat vast en zeker iets heel moois worden
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Vraagje, waar haal je dat blik vandaan onder de accu?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had er een paar gekocht bij VW Classic parts in Duitsland, maar ik weet niet of ze er nu nog zijn, maar die kans is nog wel aanwezig. Die voor aan de andere zijde is al lang niet meer leverbaar voor een G60 en hebben we uit een oude G60 kunnen halen die nog goed was |
|
||||
|
||||
Alle foto's waren weg door onze nieuwe site en heb echt elk linkje weer opnieuw moeten plaatsen
Heb nu de tijd om dit soord werk weer op orde te brengen, want ik heb een ernstige ontsteking in mijn gewricht van mijn enkel en zit momenteel aan de prednison helaas. Doe wel werk, maar gematigd helaas De Rallye is inmiddels op de richtbank geweest om alles te controleren alvorens we de kooi er vast in gaan zetten. Als de hoofdbuizen van de kooi er in zitten, gaan de achterste binnenwielbakken er uit en daarna de zijpanelen Op de richtbank met een paar normale mk2 schermen en deuren enz om alle naden te kunnen controleren (heb geen betere foto's helaas) Weer terug, ben ik begonnen aan de nieuwe binnendorpels zodat de kooi daar straks op gemaakt kan worden. De linker kant zit er nu in: |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of jullie deze nog kennen, maar na 2 Jaar stil te hebben gestaan gaat hij toch echt weer verder
|
|
||||
|
||||
Ik ben alweer een stukje verder en maak even een paar grote stappen
Na heeeel veel werk binnenin de auto enz, kan ik eindelijk met het zichtwerk beginnen : |
|
||||
|
||||
Ik blijf het roepen, maar tering, wat een belachelijk mooi vakwerk weer!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Precies
|
||||
|
||||
prachtig mooi! staat er weer sjiek bij ook zo met de nieuwe wielbogen etc
|
||||
|
||||
Nice !!
|
||||
|
||||
Ik heb de laatste paar maanden flink door kunnen werken en het lijkt nu zelfs weer een auto te gaan worden
De achterkant moest volledig hersteld worden en was een lastig klusje doordat het achterpaneel van een Rallye anders is en al lang niet meer te vinden is ook |
|
||||
|
||||
Het ziet er, zoals altijd, weer keurig uit Wilco!! Vanwaar die uitsparing, diffuser??
Last edited by Extremy : 17-02-2020 at 17:14. |