|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
http://www.knac.nl/2013/02/14/na-pa...heid-oldtimers/
Quote:
|
||||
|
||||
Ben benieuwd .
|
|||
|
|||
Het is nog ff afwachten dus.
Verwacht wel dat de import hierdoor ook aangepakt zal gaan worden.. Ik heb wel erntige twijfels over het invoeren van een dagkaart oid. Wie kan zoiets nou controleren? hetzelfde geld voor een kilometer grens. Kwestie van een tweede tellerbak enz... |
|
||||
|
||||
Idd zulke maatregels al een km registratiekastje of dagkaart gaat het denk ik ook niet halen. Is te kostbaar.
Wat betreft km dmv apk oid gaat ook niet je trek zo de km kabel eruit. Misschien moeten ze vanaf een bepaald gewicht of bouwjaar gaan heffen. |
|
||||
|
||||
[QUOTE=Misschien moeten ze vanaf een bepaald gewicht of bouwjaar gaan heffen.[/QUOTE]
goed plan bouwjaar zoals 2 jaar terug en gewicht alles onder de 1050 vrij |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja en caddy type 1 zat er ook weer bij geloof ik die weer belasting moeten betalen |
|
||||
|
||||
Quote:
klote |
|
||||
|
||||
Nou, ga er maar van uit dat de mrb-vrijstelling volgend jaar wordt afgeschaft;
http://www.rtl.nl/components/actuee...zuinigingen.xml
|
||||
|
||||
Lol,
eerst zien, dan geloven :P |
|
||||
|
||||
Quote:
Ach geld moet rollen toch |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan wel bij mij de garage in, en niet bij de overheid de la in
|
||||
|
||||
Vaag verhaal wat ik vrijdag van een vage kennis hoorde...
Quote:
Net of de RDW al meer weet en eigenhandig wetten gaat aanpassen
|
||||
|
||||
het zou een goede oplossing zijn!
toen ik net 18 was was deze regeling er nog helemaal niet, en de jeugd vandaag de dag alleen maar met belastingvrije auto´s. ik moest ook altijd gewoon betalen. en ik betaal nu meer wegenbelasting zodat een ander belastingvrij kan rijden. wie gebruik maakt van de openbare weg. moet gewoon betalen. ongeacht de kilometers. maar dat is mijn mening.
|
||||
|
||||
Quote:
Kilometerheffing...
|
||||
|
||||
was vroeger ook niet zo, dan krijg je straks weer mensen die met terugwerkende kracht uitgerekend hebben dat ze jaren te veel betaald hebben, bla bla bla.
|
||||
|
||||
Vroeger had je ook geen mrb vrijstelling voor oldtimers en moesten de liefhebbers het met een 60 dagenkaart doen die je -als de auto klassiek was- kon kopen en je een kwartaal mrb kostte.
|
||||
|
||||
Quote:
Maar vroeger betaalde je ook geen 1,80/1.40D per liter en zo veel verzekering (vooral als jongere) en wegenbelasting zal de afgelopen jaren ook wel omhoog gegaan zijn. Ben zelf student zou best een nieuwe golf willen rijden, en een MK1/MK2 in de garage voor de leut maar die is er ver af. En OV is ook geen optie. Rij er met de auto 15min op en met OV 1,5uur. Eerlijkste voor iedereen is gewoon km-heffing. Als het goed is komt er na de Pasen het definitieve besluit toch? |
|
||||
|
||||
Ja vroeger, toen zaten er 7 blikjes in een sixpack.
En waren de kratten bier van hout, en moest je door drinken om de kachel warm te houden
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". |
|
||||
|
||||
Hahaha LOL
|