|
||||
|
||||
Gisterenavond bij ons door de straat een zwarte Kever met paarse vlammen. Had kleintje bij zich. we hebben gewaaid tot en met!
Mooie glimmende velgen man! Je kwam bij Oeds achter van het parkeerterrein, zag ik toevallig Eerder van de week ook Oeds met de kleine gezien in de straat met de kleine. Wezen surfen ? |
|
|||
|
|||
Quote:
jep |
|
||||
|
||||
Zojuist in Enschede op de Haaksbergerstraat een beige caddy, lekker laag en seinde en zwaaide nog vriendelijk .
|
|
||||
|
||||
een bmw 3-serie met aanhanger met daarop een blauwe caddy1 met dikke (chromen?) rolbeugel. vrijdag avond op de snelweg, ik dacht voor apeldoorn ergens.
|
|
|||
|
|||
ja Jaap nu was ik het wel .
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen rond half 9 op de A7 bij Beetsterzwaag een collone van Koopmans met als 4e auto Alberto (als ik het goed heb gezien hoor) Op de trailer passat CC??
Kenteken BS-BS-?? Ik was in een nieuwe Volvo FH combinatie. Rond 10uur in leeuwarden de groene jetta van De Boswachter Bij een stratenmakers bedrijf. |
|
||||
|
||||
Vanmorgen in drachten gerard gezien in zn witte verlaagde mkII ,
Daze staat altyd in lippenhuizen vlakbij waar ik moet lossen ; En in ureterp vanmorgen de oude auto van ronnie ; En vanmiddag sponser bij de stad Groningen ; In zn rode jetta 1
|
||||
|
||||
Klopt was ik vanmorgen ff naar Autoplaat
Ja die rode staat altijd in Lippenhuizen en ziet hem nooit rijden altijd in dezelfde stand aan de kant van de weg.
|
|||
|
|||
Quote:
Nope . Half 9 kwam ik Jaap tegen bij Gouda . En ik had er 5 mazda CX9 op . . Dus ik was het niet . |
|
||||
|
||||
Quote:
Idd , die auto heeft niet veel km denk ik .
|
||||
|
||||
Quote:
That's me... Jetta gaat morgen overigens de schorsing in... komt beter als ooit te voren er wel weer uit C2's blijven gewoon.
|
|||
|
|||
Quote:
De man woont aan de overkant van de weg. Zijn R36 staat altijd aan de kant van weg. Ik zie hem soms wel eens rijden in Gorredijk en omstreken. Hiervoor had hij een zwarte Golf 4 met foute rode spiegels @Alberto, Ik twijfelde nog wel, meende dat ik BS-BS zag staan |
|
||||
|
||||
vandaag rond een uur of 10 een blauw witte? type 3 of 4 (weet het niet zeker) met ik dacht rat police op de voorruit in Tilburg gespot met een aanhangwagentje erachter netjes werd er gezwaait en natuurlijk ook van mijn kant.
|
|||
|
|||
deze, in enschede
|
|
||||
|
||||
Vanmiddag in Zutphen rond 12.30, een mooie verlaagde bus, volgens mij die van WorkingClass, ik stak mij duim nog op.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Met zo'n wit Heras hekwerk op de voor en achterbumper ?
Kan kloppen, hij moest richting Dld |
|
||||
|
||||
Quote:
die heb ik nog gespot in Hengelo.. stak m'n middelvinger nog wel op... |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ja inderdaad.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Kleine foto man Had ie Pirelli velgen? Zo ja, dan was dat een vriend van me, maar die is niet lid. |