|
||||
|
||||
Welke stad heeft er 3 rijbanen met vangrail ?
Ik denk zwolle .
|
|||
|
|||
we gaan er een prijs vraag van maken
wie de 1e foto leverd op de zelfde plek als Tjaap heeft de beker volgens mij is het Eindhoven , net na de afslag de 8 ter hoogte van het industrie terrein , waar de Daf bus fabriek staat |
|
||||
|
||||
Denk ook dat het Eindhoven is lijkt niet echt op omgeving Zwolle
|
||||
|
||||
ik denk ook dat het eindhoven is,kom wekelijks over de snelweg bij zwolle en er gaat bij mij geen lichtje branden..........
|
||||
|
||||
Eindhoven BDO zit niet in zwolle kijk maar eens via google maps
|
|
||||
|
||||
Zwolle heeft andere lantaarnpalen.
|
||||
|
||||
Gok ook op Eindhoven, volgens mij heb ik em zaterdagavond ook nog gezien.....
Vrijdag EN zaterdag bij de ELE rally een mooie rooie golf 2 op 15" G60 staal EN Volksforum sticker gespot, één keer naast geparkeerd om z'n bandenmaat ff te checken.. Grz Niels
|
||||
|
||||
Gister tussen Heerenveen joure een rode golf 2 gtd, zag er erg netjes uit !
|
|
|||
|
|||
vrijdag:
caddy 1 matzwart en racing sticker ging richting denhaag Op de camping van duinrell een paarse polo G40, kwam me bekend voor. zaterdag: ook op duinrell een zwarte golf mk1 met oz racing velgen ook op duinrell een mk3 gti vandaag: een groene golf 1 met audi A4 velgen gepolijst, bij amersfoort
|
||||
|
||||
Vandaag rond 16:00 Rode golf 1 met zonnedakje open. Tussen bedum en onderdendam
|
|||
|
|||
sorry Jaap ik was het niet . morgen meer kans . 4 adressen Den Haag lossen .
|
|
||||
|
||||
Gisterenochtend op de N347 Goor naar A1:
en half uurtje later op de A1 tussen Goor en Apeldoorn, sorry weet niet meer precies waar.. |
|
||||
|
||||
Quote:
ik zat midden in een verhaal tegen Dickie en ineens zie ik in een flits een koopman auto met een witte plaat bovenin het raam en een vaan eronder..
|
||||
|
||||
ik zag rond half 5 vanmiddag op
(laan corpus den hoorn) in groningen ter hoogte van vos intrieur een golf1 gts rijden zag er erg mooi uit!! |
|
||||
|
||||
Zojuist Catharijnesingel in Utrecht, rond half 10 een rode passat 1 coupe
gele platen, volgens mij letters NL in het midden, rest niet gezien, ging zo snel
|
||||
|
||||
Reed Alberto vandag op de A1 Bremen richting Osnabrück?
Ter hoogte van Wildeshausen of Cloppenburg om ongever 14.30 Ã* 15.00 uur? Greetz Ron |
|
||||
|
||||
Vandaag in centrum Breda (op de Nieuwe Ginnikenstraat, overstekend naar de Ginnekenweg): volledig matzwart gerolde Sharan...
|
|||
|
|||
Quote:
Klopt helemaal . denk dat het Dikkie zijn auto was Jaap . Die heeft ook een witte plaat voorop |
|
||||
|
||||
@ Alberto
Reed jij je dan klem in de verkeerscontrôle bij Dammer Berge daarna? We waren een weekendje naar Zweden geweest op de Bugrun. Die Zweden kunnen wel een feestje bouwen zeg! Greetz Ron Last edited by stufenheckfahrer : 09-06-2009 at 23:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je! Werk er niet, is mijn hobbyschuur.