|
||||
|
||||
@meijer1972: Ik denk dat dat wildeknak's z'n auto was. Zat net z'n topic nog te lezen, leuke auto!
Last edited by Kaj_A : 03-06-2009 at 21:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat was ik, heb alleen geen dakrek, wel een geblokt dak |
|
||||
|
||||
Quote:
hej johan, heb jouw nog niet gespot in schiedam, ik woon ook weer in schiedam
|
||||
|
||||
Daarnet op de A16, afslag richting Etten/Roosendaal. We hebben nog even gegroet...
|
|||
|
|||
Gister Vains in Geleen bij Medisport,
Vandaag een Bruine?? Golf1 cabrio. Kwam bij Nederweert de A2 richting Maastricht op. Geloof iets van Broch velgen, achter 9j? voor hoogstens 7,5..
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
||||
|
||||
ow, ik dacht echt een dakrek te zien, stond een grote Land rover naast me waar ik met veel pijn en moeite langs moest kijken, nou ja, auto ziet er toch leuk uit...
groetjes |
|
||||
|
||||
thanks, ik snap je verwarring wel, geblokt dak en ik had mijn dak ook open, kwam jij vanaf precies de andere kant, vanaf richting landgraaf zeg maar? althans ik meen daar een grijs golfje te hebben zien staan
|
|
||||
|
||||
Net iets over 22'en ter hoogte van De Valom: Gerben
En kwart over 22 bij de stoplichten van de E10 [richting Leeuwarden] een grijze Opel Astra Station met een gestripte grijze Golf 1 op de aanhanger...
|
||||
|
||||
Gisteravond op de parkeerplaats van de Pitch en Putt in Bussloo, verlaagde Jetta 1 reed rond uurtje of 22:15 weg..
|
||||
|
||||
vanochtend vroeg in heerlen bij douvenrade een zwarte polo gti op ronal turbo's met volgens de RDW verlopen APK.
|
|
|||
|
|||
gister mddag Edwin (audivwfreak)
in de bruine golf 1 bij Bijboer om Handel ...teminste daar stond de auto |
|
||||
|
||||
wilfred met de dochters in de bug
vanmorgen:
|
||||
|
||||
Vanmiddag rond 2 uur een groene Cabrio mk1 voor het stoplicht om de A6 op te gaan bij Lelystad. We groeten mekaar nog even, iemand van hier?
|
||||
|
||||
Quote:
He deze heb ik vandaag ook ergens gezien.. Ben alleen even vergeten waar
|
|||
|
|||
lekker geluid in z'n Spijker z'n rolls hoor je niet Last edited by Alberto : 06-06-2009 at 20:29. |
|
||||
|
||||
Donker paarse 6N met volksforum sticker op de a28 tussen meppel en de wijk met kenteken RX-NS-31
leuk ding maar ik zou alleen die trekhaak lozen |
|
||||
|
||||
gister op de A20
en deze eergister.. ik twijfel alleen was het nu bij Eindhoven of Zwolle?? wie herkent de gebouwen?
|
|||
|
|||
Quote:
Eindhoven de gekste ....denk ik |
|
||||
|
||||
Eindhoven denk ik lijkt niet egt op zwolle
|