|
||||
|
||||
vanochtend (26-05-09) in Drachten op de stationsweg een hele mooie blauwe golf mk1. oude model: smalle achterlichten, chromen bumpers, etc. Mooi laag op gepolijste porsche s4's. Ik dacht dat dit de oude golf van vw-unit was. Erg mooie verschijning in ieder geval!
|
||||
|
||||
Vanmiddag Cartmans steilheck achter mij, is inmiddels een "echte" woody
Zie bijna dagelijk een zilvergrijze golf1 gti met ast'en over de A7 rijden. |
|
|||
|
|||
Vanmorgen ca half 9 op de A32 Bij aflslag Meppel
Een Golf 2 Fire&ice 4 deurs 19-DD-PZ |
|
||||
|
||||
Zevenhuizen (ZH)
Vanmorgen om 7.30 uit de richting van Nesselande een hele lage witte Mk2 met zwarte BBSjes en een trekhaak. Ziet er prima uit. Vanavond om 22.45 op de BK-weg ook een hele lage witte MK1 met verbreed staal en iets op het dak. De persoon had mazzel dat het stoplicht op groen stond anders had ik een flinke roffel op zijn dak gegeven. De auto ging naar boven de brug over. Ik zat op een gele opoe fiets met sporttas. Mooie bak. Iemand van hier?
|
||||
|
||||
vannacht gespot bij km 51,6 sein 440... huh? spoortaal was bij Correct Rotterdam
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
||||
|
||||
Gisteren in Emmen rond 16.00 een groene golf 1, blauwe platen met imperial met een houten kratje van een biermerk.
René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
Quote:
Jij ook al? Vandaag gespot van werk naar huis:
|
|||
|
|||
Quote:
Das Jeroen, maatje van me.. Zit niet op forum hiero |
|
||||
|
||||
maandag begin middag, thv schiedam centrum een zwarte lupo gti met volgens mij bbs le mans eronder(immitatie), vandaag bij mij op de zaak een golf 1 uit 1976 met een g60 erin, bleek een bekende van me te zijn, was er al 5 jaar mee bezig, foto gemaakt plaats ik binnenkort wel.
|
||||
|
||||
staat al een paar weken bij mij in de buurt..
|
||||
|
||||
Achtergelaten sloop auto?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Lupo zal die van Chris zijn denk ik (van zijn vriendin)
|
|||
|
|||
groene golf 3 vr6 op zwarte steelies tegenover tuinwereld groenlo (vr6er?)
rood/bruine golf2 met zwarte ats cup eronder bij Vermeulen in Eibergen zagen er toppie uit |
|
||||
|
||||
Vandaag(staan er vaker) bij een garage in Bedum voor de deur. Golf 1 cabrio 2 stuks. een had op de ruit "Vw wortersee 2009" ofzo. Ook stond er zo'n oude bus (spijlbus)
|
||||
|
||||
Vanochtend gespot toen ik een afspraak had bij Frigolanda in Dongen:
En iets verder bij Adrie van Leijsen (naast Showoff-imports) op het terrein ook in Dongen: |
|
|||
|
|||
Hele mooie Golf 1, op de rondweg bij de Molenzoom in Houten. Hij was erg laag, licht groen met brede kleine velgen eronder en een zwart/blauw kenteken plaat.
Ik was op de fietst, je zag mij niet kijken dacht ik :P Erg knap ding in ieder geval |
|
|||
|
|||
mooie blauwe cabrio type 1
op de a7 tussen drachten gorredijk met het hele voorraam stuk |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ook zien staan langs de kant van de weg.. leek wel een mooie auto, ik had alleen niet gezien dat z'n raam kapot was. |
|
||||
|
||||
Volgens mij zag ik gister MichelT rijden op stadskanaal ? Blauwe gof3 met de achterklep in de primer ???
|
||||
|
||||
gisteren in damwoude: