|
||||
|
||||
dat zijn indd van die details die het net weer ff dikker maken! heel gaaf
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
@Polo power, haha thanx voor je reactie (en de rest trouwens ook)
@René: inderdaad maar kon dit mooi tussen door doen. Ik hoef het niet zelf te maken toch! Wil helemaal een nieuwe voorplaat frezen. Want ook de glazen van de tietenteller worden weer gebruikt. Ik heb hier wel twee tietentellers liggen maar om ze allebei te gaan slopen voor het glas vind ik ook zonde. Dit omdat ik glas zoek zonder het gaatje voor de dagteller. Laat ik nu net twee tellers hebben met allebei een dagteller DUS: als iemand nog 1 of mag ook 2 tietenteller glazen heeft hou ik me aanbevolen. En dan wel zonder het gaatje voor de dagteller. WIE O WIE
|
||||
|
||||
Waar kun je zo'n wijzerplaat zo laten maken eigenlijk? Ziet er wel weer heel vet uit zo in ieder geval.
|
||||
|
||||
En weer een kleine update.
Heb weer 2 dagen kunnen klussen. De dorpels zijn er in gelast. En aan de bestuurderskant heb ik de wielranden er ook weer in. Moet nog wachten op het binnenscherm aan de rechterkant. Heb nu al twee keer de verkeerde opgestuurd gekregen van classic parts Dus kan de rechterkant nog niet af maken. Dan maar verder met de voorkant en het stuurhuis. Want ik heb inmiddels een elektronische stuurbekrachtiging gescoord Hier wat crappy iphone foto's sorry daarvoor: Voor er de vraag komt, Ja het randje onderaan het achterscherm komt er ook weer in Beetje rare foto maar dit is binnenin de wiel kuip. Heb de rechter dorpel net onder de drempel gelast want de drempel was nog goed. Dat waren ze weer, veel kijkplezier zal ik maar zeggen en nog een fijn weekend al is die al halverwege
|
||||
|
||||
net werk weer!
|
|
||||
|
||||
Wauw Branko, je gaat als een speer. Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een keer langs kom.
|
||||
|
||||
Quote:
Moet je doen René is al weer een tijdje geleden!
|
||||
|
||||
Goed bezig Branko,
Zijn de uurtjes weer goed besteed zo te zien. Al het plaatwerk origineel VW? Want lijkt lekker te passen. |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb zoveel mogelijk origineel gekocht. Alleen de dorpel en de buitenste wielranden niet. De originele dorpels van vw zijn iets anders van vorm dan van een swallowtail. Deze zijn al gemaakt voor de latere types. Maar de imitatie's van HS autoparts zijn wel het zelfde dus vandaar die. De spatbordranden zijn van van wezel en ik moet zeggen dat die zeer goed passen. De binnenschermen aan de voorkant heb ik ook origineel vw maar zijn toch ook net weer heel iets anders. Je komt er zo wel achter dat een 74er toch wel net iets anders is dan bijvoorbeeld een 80er.
|
||||
|
||||
echt veel gedaan in 2 dagen,of was het gewoon 48uur continu?
dat deukje op die achterhoek,had je dat niet beter wat gemodelleerd toen je er nog bij kon vanuit de onderhoek?[moet toch wat te zeiken verzinnen]
|
||||
|
||||
Quote:
Nee hoor dat is niks zeiken Ik begrijp je commentaar maar daar kun je niet bij. Daar zit als het ware een kokertje op de rand gelast. Je kunt die deuk ook niet voelen aan de achterkant. Omdat die precies verdwijnt in die holle ruimte Wat ik ga doen is hem puntlassen met een draadstang. En dan met een gewicht er aan er weer uit trekken, dus het komt in orde Ben in totaal zo'n 18 uur aan het klussen geweest om de laatste update te fixen.
|
||||
|
||||
Quote:
snap wat je bedoelt,met een harpoen.weet niet precies hoe al het blikwerk loopt bij een mk1,had eigenlijk wel na kunnen gaan dat jij er al over nagedacht had.
|
|||
|
|||
mooie werk weer branko een stuurhuis van waar we het over hebben gehad? van een ******?!
we komen binne kort echt ff jou kant op alleen druk druk druk hier op moment. |
|
||||
|
||||
Quote:
Yep het is een corsa c stuurhuis. Zag hem op marktplaats staan maar zonder stuurapparaat. afgelopen zaterdag op de sloop voor 2 tientjes zo'n apparaat gescoord Weet alleen nog niet hoe ik hem kan testen. Waarschijnlijk pas als ie gemonteerd is. De elektro motor heb ik eens rechtstreeks aan de 12 volt gehangen en die is in orde. Het word nog een hele klus om alles bij elkaar onder het dashboard te krijgen. Want ik wil ook het contactslot van de TT weer gaan gebruiken, met alles wat daar bij aan gemonteerd is. En dan heb ik het nog niet over het remgedeelte, want die neemt ook veel ruimte in beslag.
|
|||
|
|||
Mooie updates weer!
|
||||
|
||||
schone update, echt propere werken, dit weekend weer zo een update :p
|
|
||||
|
||||
Misschien een kleine update aankomend weekend.
Ik heb gelukkig geen tijdsdruk dus als ik deze week niet verder kom dan wel volgende week. Maar met deze warmte heb ik niet zo veel zin om in de schuur te lassen en te slijpen. Nee je moet met dit weer in de zon een drinken
|
||||
|
||||
Ik doe met je mee
|
|||
|
|||
Goed bezig! En onder het genot van een koude rakker oplossingen bedenken voor de auto is er ook aan werken toch?
|
|
||||
|
||||
Effe een kleine update van mijn kant.
Ik ben met de stuurbekrachtiging bezig geweest maar nog niet veel verder gekomen. Daar ook nog even geen foto's van maar wel van de rest. Van de week mijn remklauwen binnen gekregen Ik ben er zo goed als uit welke stoelen er in komen. Deze komen uit een audi a4 cabrio van 2004. Deze worden opnieuw bekleed met het middenstuk in geblokte stof. En de wangen van leer, een beetje het gti idee zal ik maar zeggen. De stoelen zijn volledig elektrisch, ik vond het wel wat hebben. Wel een beetje passen en meten maar ze passen er net in. Wil nog even kijken hoe ik met de hoogte uit kom anders worden het recaro's van een een golf 2. De rembekrachtiger ook maar eens pas gemaakt in het schutbord. Ik moest eerst een stukje plaat verwijderen omdat het gaten patroon niet overeen kwam. Daarna een nieuw plaatje er in gezet en een nieuw gaten patroon gemaakt voor de nieuwe rembekrachtiger. Het eerste kunststof onderdeel is al weer gefreesd. Deze zorgt dat de rembekrachtiger iets verder van het schutbord af gaat. Anders kom ik aan de onderkant van de bekrachtiger tegen de kromming van het schutbord aan. Nu kan de stuurstang er ook mooi onderdoor zie de foto's. Hier kun je de functie van het blokje goed zien. Het frame voor het rem pedaal ook aangepast. En zo ziet het er dan aan de binnenkant uit. Ik moet de arm nog een beetje aanpassen want hij zit nog iets te ver naar links, maar dit komt later nog. En als laatste al snel even de achterwiel ophanging gedeeltelijk gepast. Willem bedankt voor de tip en Gerben als je dit leest nog bedankt voor de ophanging we zien elkaar snel nog eens. Met de audi TT haldex er in gelegd. Dit was het, heb nog veel aanpaswerk om de haldex in het frame van de rallye ophanging te krijgen. Dus weinig updates de komende tijd want het is echt een tijdrovend klusje. Hoop dat jullie het weer leuk vinden.