|
||||
|
||||
Quote:
de veiligheid? heb een minder leuke ontdekking gedaan,de exips die ik net klaar heb laten maken voor de mk1,gaan er na de remmenupgrade niet meer onder passen dan moet ie maar op 16'' OZ Futura komen te staan,ga morgen eens kijken/passen hoe dat uitpakt.
|
||||
|
||||
ow harry
|
||||
|
||||
Quote:
ja idd,mooi klote.....moet er nog even goed over nadenken hoe ik dat ga doen,molle opperde om de klauwen wat af te slanken.gaat om een paar mm zo ik kan zien.anders toch maar futura's
|
||||
|
||||
Das mooi zonde.... originele G60 remklauwen monteren is geen optie? In combinatie met de juiste remblok/remschijf moet dat zat voldoende remmen.
|
||||
|
||||
Quote:
dat zijn originele,girling54.als ik de velg met de voorkant naar beneden op de grond leg en ik leg de complete naaf erin,ligt de remklauw vast in het hart.gaat om een paar mm zo te zien,morgenavond weer hobbytime,dus even de optie's bekijken,ben niet zo'n fan van spacers op de vooras,dus daar begin ik sowieso niet aan.
|
|||
|
|||
Waarom geen spacer`s gerben? Is niets mis mee je veranderd er alleen de ET waarde mee mijn inziens. Wel in het redelijk blijvend natuurlijk. Klauw is inderdaad ook nog niet helemaal obesita vrij....
|
||||
|
||||
Quote:
heb met spacers op de audi coupé rondgereden en voelde gewoon dat het allemaal net niet lekker zat...onbalans,trillen in het stuur,ik hou er niet van.ik ga eerst die klauwen maar eens bestuderen,of ik daar in kan snoeien.heb nl alles klaar liggen voor de exips,banden bouten etc....dus liever wel.
|
|||
|
|||
Dan heb je naar mijn idee geen goede spacers gehad ik zie het verschil niet tussen een kleine spacer en een velg met een andere ET waarde. Als je zorg dat de wiebouten goed vastzitten kan er nooit en te nimmer een verschil ontstaan in het gedrag tussen deze 2. Het idee van je kan ik me voorstellen maar geloof me er is gewoon geen verschil tussen deze 2. Of je moet me kunnen overtuigen ;-p.....
|
|||
|
|||
Plus daarintegen die Exips zijn helemaal super voor je MK1!
|
||||
|
||||
Quote:
dan zal dat het wezenmaar het liefst heb ik de exips er ook onder hoor.morgen weten we meer
|
||||
|
||||
zo,weer even lekker geklust;
a]exips gaan er gewoon onder,lijkt wel goed te komen. b]zelfbouwgrille even afgemaakt,is goed gelukt,foto; toen even de koeling uitgedokterd,had bij lieuwe gezien dat de oliekoeler onder de bumper tegen het front aangezet was,leek me een goed idee,tot ik de bumper ervoor hield.gaat dus never nooit met een clipper-set.uitgekomen op deze setup; t5 intercooler fits like a glove in een mk1!ga nog wel de aansluiting aan de accu-zijde laten verlassen,anders word het daar zo'n rommeltje met bochtjes.
|
||||
|
||||
Gerben , ik zou een grotere radiateur gaan gebruiken als ik jou was.
Deze is bij even langer op het gas dan 400mtr ietwat aan de kleine kant zeg maar. Je intercooler neemt veel rijwind weg , die je met een turbomotor wel meer dan nodig hebt.
|
||||
|
||||
Quote:
zou het?het is een mk3 radiateur,degene die bij het blok hoort.....ik had voor mezelf eigenlijk bedacht dat de oliekoeler ook wel heel wat mee zou gaan helpen,die is nogal fors eigenlijk.maar jij zegt dus neem een grotere? edit,de maten zijn 430x320x32,zie dat er voor dezelfde motor ook een 525x320x32 bestaat,die maar bestellen?
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway. Last edited by De Pul : 05-03-2012 at 20:46. |
|
||||
|
||||
Goed bezig, grilletje ziet er top uit
|
|
||||
|
||||
Quote:
Goed idee , zou ik zeker doen. En de oliekoeler ook behouden. Wat ik ook nog even zou doen is de gestansde stukken helemaal uit je voorfront zagen . Je hebt dan mooie grote openingen in je front. Je kunt gewoon niet genoeg rijwindkoeling hebben.
|
||||
|
||||
Oké komt voor elkaar,ben net even snel wezen meten en dat kan net,icm een vin van een mk2 16v.bedankt voor het meedenken.
|
||||
|
||||
vandaag de remmerij binnen gehad,die s2 klauwen zijn toch flinke jetsers naast een gewone g60 klauw....ben eens benieuwd hoe dat remt.......
|
||||
|
||||
Wat een toffe grill
|
|
||||
|
||||
thanks
had trouwens nog wat gedaan,de mistlampuitsparing in de achterbumper gedicht door DIY kunststoflassen; perfect gelukt!
|
||||
|
||||
1 velg klaar,glans komt niet helemaal over door slechte verlichting in m'n thuishobbyhok/kantoor/gameroom/polijstkamer.