|
|||
|
|||
yes.. you are right.... but sometimes is it possible to get it cheaper... but i have time... my westy is the best frontend for me.. the rallye is for my vw collection
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ruud also has one,and...........this one is in the good Fire&Ice colour,.....so plug and play I think he would bring it to the meet if you are interested,and you can arrange a good price |
|
|||
|
|||
Quote:
Als je dit topic een beetje doorleest zijn er wel aardig wat mensen hier op het forum die zich hebben aangemeld,intussen ook wat mensen (ook die al ruim voor de tijd waren gevraagd waaronder de mooie Edition One van Bobby die op de Flyer staat.... ) afgezegd omdat de auto niet helemaal klaar was,of om andere redenen,maar ik verwacht eerlijk gezegd wel een redelijke opkomst qua ''Edition's'' Golf Fire&Ice en natuurlijk de Golf Rallye's . en dat alleen al samen op 1 plek is natuurlijk fantastich fotomateriaal daarbij verwacht ik ook dat er best veel mensen met een andere VW,of liefhebbers hiervan, even een bezoekje komen brengen.. althans dat is een verplichting ......zoieso voor de mensen uit Friesland! Zou mooi zijn als je ook even langs zou komen om wat mooie plaatjes te schieten Mark Last edited by HannoverEdition : 29-04-2011 at 22:26. |
|
|||
|
|||
kom niet langs heb geen golf 2 meer.
dit jaar mooi rustig aan met auto,s zien volgend jaar wel weer eens. veel succes met de meeting het weer is super. |
|
||||
|
||||
Quote:
en andere VW's komen op een andere parkeerplaats bij elkaar ofzo..!? (weet ik of ik de mijne zaterdags moet wassen .. ) heb hem in ieder geval in mn agenda gezet, misschien dat ik dus kom..
|
|||
|
|||
Quote:
Thanks Ruurd We maken er een mooie/gezellige dag van met als motto Gezelligheid voor Liefhebbers en Eigenaren van de Golf II (GTI) Edition One,Edition Blue,Fire&Ice,Country en de Golf Rallye. |
|
|||
|
|||
Quote:
Die kunnen naast/vlakbij/op loopafstand van het meeting terrein op de parkeerplaats bij PERFEKT PAK ( op aanwijzing(en) van de organisatie) parkeren.het is op een industrieterrein dus er is ruimte zat voor de bezoekers.en allemaal GRATIS PARKEREN! |
|
||||
|
||||
Ik kom met 4 oldskool mk2 tjes ook ff buurten,denk dat er zo wel meer lui ff langskomen al hebben ze geen special edition ofzo haha.
Hoop dat die klote wind wat rust neemt morgen. oant moarn!
|
||||
|
||||
Aanwezig om wat inspiratie op te doen en opnames te maken
|
||||
|
||||
Quote:
Hier zijn we erg blij mee! Enne....met die inspiratie op de special parking komt het helemaal goed. En gezien het aantal enthousiaste bezoekers die worden verwacht, zal daar zeker ook heel wat moois te zien zijn. Doe je best Roel, dit moet iets moois beloven! Mooi beeldmateriaal van Apocalypsenever aka Roel We are very glad that Apocalypsenever is coming to produce a video! With the inspiration he requires... we don't worry. Because we know what will be parked on the special parking. But also around the special area many inspiration can be found, we are possitive about that. Roel give your utmost, this means something great! Hope to see you all! Last edited by wav2006 : 30-04-2011 at 14:13. |
|
|||
|
|||
cool... hope all runs... the jurney starts at 6 o´clock for me... ppuuhh hard route...
Guido, thanks. i have see ruuds frontend.. i can only do one big thing each year... i hope that i get next year a good setup for my collection... |
|
||||
|
||||
pfff, rallye is weer thuis, maar ik heb nog wel even poetsen als ie er weer netjes bij moet staan morgen, word um niet ben ik bang, kom wel even langs in me passat 3BG country
|
|||
|
|||
ik kan helaas niet morgen , komt wat leuks tussen wat ik niet kan laten schieten
|
|
||||
|
||||
Quote:
,Komt niet ? Ik kom zelfs , en ik heb niet eens een edition !
|
|||
|
|||
Quote:
nope , kom niet , moet ff anders weg . |
|
|||
|
|||
Quote:
Dr is géén show&shine Marten..... dus gewoon met de Rallye komen,we willen Volksdub overtreffen qua aantal Rallye's....... |
|
||||
|
||||
Zijn er ook klaar voor tot morgen
|
||||
|
||||
mijn limited staat ook gepoetst en klaar voor de reis!! blijf niet lang want ja neem de kleine mee dus je weet maar nooit wanneer zijn zin omslaat
|
|
||||
|
||||
ook druk geweest met netjes maken ben morgen ook aanwezig uiteraard heb er veel zin in !! tot morgen