|
||||
|
||||
Quote:
of liefhebbers die zo verzot zijn op zichzelf of hun eigen auto dat ze bij elk ander topic reageren met bijv; mooie velgen . mijn auto moet volgende week gekeurd worden,ik hoop dat ie er in 1x door heen komt maar ik denk van niet.ik wil eigenlijk ook nog een nieuwe mattenset. hoorde onderlaatst een vreemd geluid bij m'n linkerachterwiel,nu maar hopen dat het niks ergs is. het is niet alleen uitermate storend,maar daarnaast ook gewoon gods vervelend.
|
||||
|
||||
Tire shine is wel prima bij de action weg hoor.
Niet alles hoeft van Mequiars of weet ik wat te zijn |
|
|||
|
|||
niks mis met de Action .....
Quote:
|
|
||||
|
||||
100 miljoen mensen die dan vragen of iets los te koop is .. Néé, anders maak ik wel aparte verkooptopics aan
|
||||
|
||||
mensen die hun eigen of een ander z'n PROJECTtopic omhooghalen met 'up'....
als er niet op word gereageerd zijn er maar 2 dingen waar dat aan kan liggen,of het zuigt vreselijk,of je plaatst te weinig of geen foto's.
|
|||
|
|||
die F*#@ING irritante Carglass reclame!!!
je komt er niet onderuit maar allemaal onderlinge afspraken met de machtige verzekerings-maatschappijen! Last edited by HannoverEdition : 06-04-2011 at 21:36. |
|
||||
|
||||
Carglass executeert, Carglass verhangt.
Ergernis: Reclame's in/voor filmpjes op YouTube! Denk dat ik maar overstap op Vimeo!
|
|||
|
|||
Dat je in een verkooptopic een vraag stelt aan de verkoper over de te verkopen onderdelen, en hij terug antwoord in zijn topic met "Je hebt PM"
En dan niet 1x maar altijd doet ie dat. Is er een geheim ofzo dat niemand mag weten |
|
||||
|
||||
Quote:
Heel eenvoudig te verhelpen: NEE - NEE sticker halen en plakken... Mijn grote ergernis is het dat mensen in te koop en/of gevraagd-topics gewoon over 'onderdelen' beginnen alsof de hele wereld om een Golf I draait?!
|
|||
|
|||
Quote:
firefox + adblock plus als add-on gebruiken . maar vimeo is ook een prachtige site, filmpjes daar lijken altijd mooier ofzo? ergernis: heb geen laatjes in de buurt van m'n bureau dus het is een grote bende op m'n bureau... binnenkort maar ff wat leuks in elkaar timmeren ofzo
|
||||
|
||||
OPERATION REPO RTL 7 !! Wat een ongelofelijke neppe zooi met die dikke moddervette zeug!
*zapt verder en kalmeert weer* |
|
||||
|
||||
mijn ergernis: wielrenners die gewoon op de weg fietsen terwijl er een fietspad naast ligt, het zijn meestal de grote groepen die denken dat ze de tour aan het rijden zijn en dat iedereen maar aan de kant moet gaan voor hun sport.
ik heb al een keer gehad dat er een groene roggel op m'n auto zat omdat ik een groep in wilde halen en er een tegenligger aan kwam, en als je er wat van zegt krijg je een middelvinger en word je uitgescholden. ook rijden ze vaak gewoon door rood want anders moeten ze met de voeten uit de klipjes van de trappers. p.s.:voel je niet aangesproken als je ook zo'n snelle fiets heb en je wel netjes aan de regels houd.
|
||||
|
||||
Quote:
+1
|
|||
|
|||
dat is hier zo mooi in het limburgse heuvelland..... goede weer begint weer dus jacht seizoen is geopend.... mooi om te zien hoe een half peleton de berm in duikt als je ze snijd bij het inhalen
|
|
||||
|
||||
Politie wat je achter na zit als je weer eens op je brommertje bent aan het rijden, Man laat een mens toch gewoon eens genieten, ook al loopt die voor een snor mischien wat hard.
|
|||
|
|||
Quote:
Ben zelf wielrenner geweest: lastig voor het peloton is het even je raampjes wassen als je er voor rijdt ..... Verder erger ik me soms aan mezelf
|
||||
|
||||
Hmm, goeie tip ja
|
|||
|
|||
nog leuker is het om met de kleine achterop heel hard langsfietsen bergop. Veel wielertoeristen zijn het niet gewend om heuveltjes te fietsen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Is er niet ergens een filmpje van, volgens mij, de Amstel Gold Race, dat een postbode met zijn kont op 't zadel en volledige bepakking zo'n uitgebroken wielergroep bergop voorbij gaat, terwijl die benenscheerders met 'n rooie kop in de trappers staan?