|
||||
|
||||
Hey Nigel,
Je hebt de golf erg mooi gemaakt! Mooi dat je inmiddels een super schroefsetje hebt gevonden en je zo nog even kunt karren. Hierna maar weer een VR6??Brandt dat 'vlammetje' nog?? Want dat geluid....... |
|
||||
|
||||
@ Marcus BBS:
Nu maak die jongen niet gek, hij heeft net besloten om de GTI nog even te rijden, die jongen mist z'n VR6 als een malle, maar goed de zon komt weer door dus nu wil die graag een cabrio.. hahahaha.. We zien ons wel weer Nigel. Quote:
Trouwens een bekend werkbankje Nigel. Hahaha goed gelukt zo te zien, ben eens benieuwd hoe dat straks rijd. En anders kun je altijd nog notchen. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 05-05-2011 at 08:43. |
|
||||
|
||||
Vreemde ringen voor een Inox set....
|
||||
|
||||
Blijf echt een fan van deze mk3.....
Het is maar net wat ze soms op de plank hebben liggen in de fabriek ofzo. Heb verschillende setjes KW V2 gehad met deze alu/metaal ringen en ook de kunststofringen. Ook bij de kunststofringen is het binnenwerk gewoon van alu/metaal waardoor het nog kan oxideren en vast kan komen zitten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zag laatst nog zo'n paarse 6-pitter staan met een schuifkanteldak erin.....zou dat ook volstaan Misschien dat die wel in de bingo kan.....
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is wel het betere poetswerk |
|
|||
|
|||
vind dat wel slordig van zo dure set. je zou verwachten dat die niet vast rot voor dat geld.
maar zie dat het helemaal goed komt super auto niet weg doen joh |
|
||||
|
||||
Quote:
Met genoeg mishandeling gaat alles kapot.
|
||||
|
||||
Ja een mooie set is dat die wat hij nu heeft haha, een stuk comfortabeler nu en niet zo stuiterachtig.
Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Quote:
Vrij normaal dat die alu ringen oxideren. En natuurlijk de rotzooi die tussen de ringen gaat zitten. Het maakt niet uit of je nu een dure of een goedkope set hebt. |
|
||||
|
||||
De mijne zaten ook wel aardig vast (niet rot ofzo), maar heb dat even goed gangbaar gemaakt en er spul overheen gespoten (wordt standaard geleverd bij een FK schroefset) en daardoor blijft het soepel en is wellicht ook tegen oxidatie. Wellicht is dat spul in de handel te verkrijgen.
Als je hier nog een keer komt met de GTI dan spuit ik ze wel even voor je in. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Henk Bij sommige inox-setjes zijn inderdaad alu ringen geleverd, nu heb ik de kunststoffen met kunststof schroefdraad. Dus ben benieuwd hoe dat bevalt. @Fred: Ik ken die paarse vr6 ergens van @Mark: De kw leverancier vertelde mij dat je een inox set helemaal niet hoeft in te smeren, dus dat doe ik dan ook niet. Maar bedankt voor het aanbod
|
||||
|
||||
Ligt dat ding nu al lager of nog niet Nigel?
|
||||
|
||||
De KW set zit eronder. Tijdens het inbouwen kwamen we erachter dat de achterpoten van een polo zijn... Hij kan dus laaaaaaaaag
In deze stand heeft het nog een 5 cm schroefdraad Op de achteras kan hij dus letterlijk standje airride. Ik ga eerst even de hoogte rondom finetunen en dan zal ik eens foto's maken. De set is trouwens stukken comfortabeler vergeleken met de triple s set
|
||||
|
||||
tering nigel dat ziet er fijn uit zo.....
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt Gerben! Na een paar dagen passen en meten en opnieuw afstellen en meten heb ik de wagen nu op zijn definitieve laagte liggen... De polo dempers achter zijn zo kort dat ik de spatbordranden wel heb moeten bijwerken achter want hij liep met de velg tegen de kassen. Niet zo lekker voor de lak dus Gister nog de spacers teruggeplaatst op de achteras. De wagen ligt nu rondom ten hoogte van de velgrandbeschermer. Lager zou alleen nog maar kunnen dmv te notchen en ik weet niet of ik dat wel wil Het lijk net of hij hoog ligt achter op deze foto, in het echt ziet het beter uit
|
|||
|
|||
hij ligt inderdaad wel hoog achter .... Nee zonder flauwekul dit ziet er wel heel erg goed uit zo.
|
|
||||
|
||||
vind het ook nice, keurige mk3
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Owja de wagen is weg.... rijd inmiddels weer vr6
|
||||
|
||||
Haha.. damn, plots!
Al pics van de nieuwe?