|
||||
|
||||
Gaat de goede kant op: http://www.zoover.nl/oostenrijk/kar...worthersee/weer
|
||||
|
||||
Oh nu al niet meer zie ik
Maximaal koffiedik kijken!
|
||||
|
||||
Zit echt te zwetn hier.
Ben gisteren na een bezoek aan de oogarts opgenomen in het ziekenhuis. de druk van mijn hersenvocht is te hoog. Hopelijk houden ze me niet te lang ik wil de 22ste wel naar de worthersee vertrekken.
|
||||
|
||||
Dat zijn nare berichten
Doe rustig aan kerel , je gezondheid is belangrijker dan de Worthersee. Alhoewel we je wel hopen te zien aan de See natuurlijk. Beterschap toegewenst.
|
||||
|
||||
Je kan veel zeggen, maar hij is wel fanatiek
|
||||
|
||||
Ja het is minder.
maar heb er weer zo een zin in. Krijg het voor mijn 30ste verjaardag van mijn vriendin omdat het. Ook 30 jaar worthersee is.dus dat maakt het voor mij extra speciaal gezondheid gaat natuurlijk voor we wachten ongeduldig af. Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Dat maakt het idd wel extra zuur ja. Weten ze ook hoe het is gekomen dan? Een vriendin van mij heeft het ook gehad, dit kwam echter door een trap van een paard tegen haar hoofd.
|
||||
|
||||
Sterkte Jopie! Hoop je daar te zien
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Lekker weertje daar!
|
||||
|
||||
Ja dat is het vooruitzicht op de week dat wij er zitten, 22ste t/m 28ste (en ik denk de meeste met ons).
Ziet er zo wel prima uit in ieder geval, maar goed.. gisteren waren het allemaal grijze wolksempjes Maar dit geeft een hoop hoop!
|
||||
|
||||
Het weer kan daar door de ligging binnen een uur omslaan dus hecht niet teveel waarde aan een langetermijn vooruitzicht......
|
|
||||
|
||||
Ik zag dat er bij de Shell Webcam een extra camera geplaatst is, over het parkeerterrein aan de zijkant. Leuk voor de thuisblijvers!
|
||||
|
||||
Het ziet er niet zo dapper uit jammer genoeg.
Net te horen gekregen dat ik maandag weer nieuwe rug puncties ga krijgen. Zal verder het topic niet vervuilen. Mocht het zo zijn dat ik niet naar de see kan/n mag is er nog iemand die mijn 2 persoons appartement over wil nemen? Het iss bij barry memle.
|
||||
|
||||
De weersvoorspellingen zien er nog altijd super uit!
|
||||
|
||||
Voor diegene die komend weekend al vertrekken, zondag de 22e is er rondom de See "autovrije zondag"
http://www.woerthersee-autofrei.at/
|
||||
|
||||
Zoals het er nu uit ziet mag ik vandaag naar huis.
Heb met zitten en lopen nog wel barstende koppijn maar dat gaat weg Zodra ik ga liggen dat komt door het gaatje in mijn ruggenmerg. Dus nog even op sterkte komen dan kunnen we gewoon naar. De see.
|
||||
|
||||
Quote:
Oei, heeft dat nog gevolgen.. wij gaan zaterdagnacht rond 1/2 uur, komen dan dus rond een uurtje of 3 ofzo daar aan op die zondag. Hoe ver gaat dat allemaal, zou toch wel relaxt zijn als we de auto's bij het hotel kunnen zetten (Velden, vlakbij de Shell).
|
||||
|
||||
Quote:
Ach, na 1200km op zaterdag is dat niet zo erg
|
||||
|
||||
Blijf wel thuis, voorspellingen zitten niet mee
http://www.meteovista.co.uk/Europe/...eifnitz/4896028 |