![]() |
|
||||
|
||||
![]() Haha ziet er wel goed uit
![]() En ik zie dat jou auto net zo vies is als de mijne XD zal denk alleen nog maar erger worden met dit weer ook :P (ik heb mn staal ergens liggen waar ik er waarschijnlijk niet meer bij kan tot t voorjaar ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heel mooi wiel zo voor de winter.
Snap dat de auto ook praktisch moet zijn maar op de foto lijkt 't net alsof ie in z'n kont hangt.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat doet ie niet,hij ligt precies vlak. de straat loopt iets omhaag daar om netjes op de oprit aan te sluiten ![]() @robbert,wanneer kom je weer even langs dan?dacht dat je nu zoveel vrije tijd had ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Haha ja sorry :P dit weekend kan ik niet, zit ik op texel, maar t weekend daarna? |
|
||||
|
||||
![]() weinig zinnigs te melden hier,alleen wat reparatie puntjes.
achterremschoenen zijn totaal versleten,en laatst met wielen wisselen kwam ik er achter dat beide stuurkogels flink speling hebben,overigens nooit iets van gemerkt met rijden.beide zijn besteld en zal ik deze week vervangen. ook start de passat erg slecht tot helemaal niet als de temperatuur onder het vriespunt komt,dus heb vandaag de luchttemperatuursensor in de monopointinspuiting vervangen.morgenochtend maar eens kijken,ik ben benieuwd.moet het haast wel zijn want voor de rest was alles in orde en als ik er een beetje ether inspoot sloeg ie direct aan.
|
||||
|
||||
![]() start nog steeds niet,naar alle waarschijnlijkheid is het de startmotor die de signalen in de war gooit.1 rukje met de sleepkabel en hij loopt.......
heb er vandaag een nieuwe startmotor opgezet,gaat iig al veel harder rond. ook bleek de lambdasonde niet af te regelen,dus die is ook vervangen.niet dat het iets met het probleem te maken heeft maargoed.
|
|||
|
|||
![]() wielen doen hem goed Gerben!
![]() maar wel eerst de startmotor maken en dan een nieuwe camera! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() de passat is totalloss,ben vanochtend aangereden door een vrouwtje in een citroen c1....het dametje had bedacht dat 70 wel een veilige snelheid is op een weg die vol ligt met sneeuwduinen.met z'n 2en in de sloot verdaagt,de passat is zo krom als een banaan.baal als een stekker,had um net weer een lekkere beurt gegeven......
foto's gooi ik vanavond online.
|
||||
|
||||
![]() GERBEN, wat zonde :o:o:o
Heb je er zelf niks aan overgehouden?
|
|||
|
|||
![]() da's balen man
![]()
|
||||
|
||||
![]() Aso kutvolk is d'r op de weg.
![]() Hoop dat je zelf niks d'r aan hebt overgehouden man.
|
||||
|
||||
![]() hier even wat plaatjes,heb er zelf niks aan overgehouden maar voel me zwaar k8t.had die bak net op en top en dan krijg je dit door ieand die totaal niet anticipeert.reed zelf 35 en ging al alle kanten op
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Verdomme Gerben,..
Wees blij dat je er niks aan overgehouden hebt, blijft eeuwig zonde om een auto te verliezen.. Maar dat is vervangbaar Succes met verdere afhandeling!
|
||||
|
||||
![]() Klote man! Maar gelukkig heb je zelf niets, toch kut! Succes...
|
||||
|
||||
![]() Shit echt balen voor je passat!! Gelukkig dat je zelf niks hebt!
|
|
||||
|
||||
![]() jeez gerben, wat een muts zeg, gelukkig heb je zelf niets
|
||||
|
||||
![]() wow dat is kut!
haar schuld dus? ziet er best ernstig uit op die eerste en 2e foto. kom je zelf idd goed weg.
|
||||
|
||||
![]() Lijf en leden is belangrijker, maar heel zonde van je Passat.
Sterkte Gerben! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met autorijdend Nederland is er meer sprake van "lef en lijden" als je ervoor kiest de weg op te gaan.