|
||||
|
||||
ja tis aan de binnezijde al een aardig plekkie en heb er nog 1tje gezien precies op de plekke waar je het buite ook al kan zien, mja we doen alles netjes behandele en op de foto zetten etc dat als de auto uit elkaar gaat voor zijn respray ik precies kan vertelle waar wat zit enzo
vandaag het deurpaneel even schoonmake wat daar hoort te zitte, is geheel aangegroeid met schimmel voel me gelukkig weer iets fitter dus hoop deze week weer wat verder te kunne gaan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
het komt wel door het haakje dat het daar verroest is
gelijk goed de beuk erin john
|
||||
|
||||
over welk haakje hebben jullie het want aan mijn deurpaneel zitten aan de bovenrand bij beide panelen geen haakje gewoon zo los tussen het rubber en geschroeft achter het deurrubber met 2 schroefjes
vandaag aan het paneel bezig geweest maar zal even iets van een ontschimmelaartje aan moete schaffe krijg hem nu nog niet echt schoon hij zag er zo uit voor ik begon: stond hier al een dag of 5 tege de verwarming aan, was een zacht paneel toen die er net uit was voelt gelukkig alweer wat steviger nog geen na foto's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
de resten van het haakje zitten naar verwachting nog wel tussen het raamrubber.standaard mk2 plekje.
|
||||
|
||||
oke dan, nouja heb ze niet gevonde igg zulle wel tevoorschijn kome bij de respray als de ruite eruit gaan
totaal tot nu toe 3 roest plekjes gevonde, zo goed mogelijk kaal gemaakt en behandeld (nog geen foto's van) alles is weer zo goed als droog ook daar benk vooral erg blij mee, en ben vanaf achter weer begonne de bekleding er in te leggen, dit weekend hope op wat beter weer zodat ik mijn vloertapijt is grondig kan reinige.. als er mense handige tips hebbe roep maar
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:52. |
|
||||
|
||||
Naar een autowasplaats rijden, matten eruit en de hoge druk reiniger dr op... zo deed ik het tenminste. Daarna ophangen en uit druppelen maar. Als ze erin zitten nog een x stofzuigen en ze zijn weer piekfijn!
mvg Mike |
|
||||
|
||||
Die roestige plekken onder de zijraam rubbers ontstaan door die verrekte blikjes die over de puntlasnaad heen liggen, die komen onder het raamrubber in aanraking met regenwater, wat daar stilstaat, en die blikje gaan keihard roesten. Je hebt best kans dat je aan de buitenzijde van de auto onder je raamrubber een klein gaatje hebt zitten.
Doordat dat heel lang ongezien roest, roest het uiteindelijk gewoon door zonder dat je het merkt. |
|
||||
|
||||
Vervelend plekje onder de ruit inderdaad. Mijn G60 is daar ook krokant geweest.
Dat plekje in de wielkuip achter kan trouwens een onaangename verrassing worden indien je de brandstoftank eventjes eronderuit wipt. (been there, done that..) Ik raad je aan om dat op korte termijn een keer eventjes te doen...
|
||||
|
||||
Mooie auto geworden... veel werk... 16vG60 damn dikke motor!
Succes met het verbeteren van de auto....
|
||||
|
||||
thnx voor de tip turbo, zal als de auto gespote word het ding er is onder vandaan hale
moet toch zegge dat het met kaalmakke daar geen hele lelijke plek was daarzo op de wielboog, voorlopig staat alles in de omvormer en daar zal de roest het ff mee moeten doen, @ Doridaan, ben hem eigenlijk enkelt pas aan het verbeteren het mooie moet nog gaan komen hoop ik zal straks op schroefset met C2's al heel anders gaan ogen.. maar zal pas echt tevrede zijn als de auto gespote is Update's na het weekend weer ofzo
|
|||
|
|||
Mooie auto, die plek bij je kofferbak aan de binnenzijde komt omdat achter je vulhals zand/vuil blijft liggen en altijd vochtig blijft Hierdoor roest die gewoon door! Heb dit ook mee gemaakt en moeten lassen, was er helemaal door! Verder je tapijtje even helemaal inspuiten met dasty, goed boenen met een borsteltje en dan banen gaan trekken met je hogedruk spuit! Werkt echt super
Keep up the good work |
|
||||
|
||||
thnx! morge maar is beginne aan dat tapijt heb nog wel een paar flesse dasty staan, als dat dan weer er in licht mag het dashboard eruit..
Kilometer teller er in CV erin en mischien dat iemand bij voorbaat al een idee heb maar ik heb een airco unit in mijn auto zitte en die doet het enkelt op standje 1 2 en 3, bij 4 slaat hij uit, verder werken de standen die je kan kiezen ook niet de lucht blaast uit alle kanalen Gr. John
|
||||
|
||||
zo weer wat fototjes
dat dasty en de hogedruk werkte super kwam echt veel viezigheid vanaf verder lekker aan het kliedere gweest met roest omvormer na alles kaal gemaakt te hebben..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:53. |
|
||||
|
||||
Roest omvormer?
Wasda?
|
|||
|
|||
zet roest om in vaste vorm! zodat het niet verder gaat rotten zegt men.
|
|
||||
|
||||
Is een oud gemisch goedje van me pa, is zon beetje lichtgevend blauw met erop smeren daarna word de roest zwart en doet niets meer idiaal goedje
|
||||
|
||||
Fertan is ook een goede roestomvormer
|
|
||||
|
||||
Zou dan wel even je raam eruit drukken ,want aan de anderekant van die roest zit nog veeeeeeel meer vaak !
|
||||
|
||||
klopt daar zit ook, maar dat komt met het overspuite allemaal wel..
ik wil hem het liefst van de zomer nog even kunne rijde, hele interieur wilde ik er eigenlijk niet eens uit hale, mja omdat de boel drijfnat was moet je toch iets zo overig niet durve zegge wat het voor omvormer is die ik gebruik thijs zal er is naar kijke
|
||||
|
||||
zojuist nog even bezig gweest, achterste deel zit er allemaal weer in, en ben nu bezig met het dashboard eruit te hale, wil wat dingen aansluiten en wat dingen na kijke omdat die het niet doen.. ook gelijk het andere tellerhuis monteren
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline Last edited by vdWal. : 24-02-2016 at 21:54. |