|
|||
|
|||
oke dan ga je nog na mivw
|
|
|||
|
|||
ja dan zie ik je zondag!!
|
|
|||
|
|||
We hebben geboekt 8 heen 2 uur trug! we hebben al 4 pers. en als het goed is komer er ook dagjesmensen langs!
En hou ons plekkie vrij he! Wie het eerst er is, dan. ik zie je zondag wel ff! |
|
|||
|
|||
afgelopen vrijdag weer afgereisd naar drachten om de 1/8 terijden
tijden waren beter aangezien ik nu in 2de versnelling vertrok me beste tijd was een 13.8 sec nadeel is dat de auto maandag terug na de spuiter gaat want op de heen reis een grote steen in me wielkast heb ontvangen waardoor ik nu 4 putte in me voorscherm heb zitten + dat de lak is gescheurd, ook is de koppeling bijna over en uit maar ik heb al een nieuwe binnen die als het goed is het vermogen moet kunnen handelen foto's zullen volgen |
|
||||
|
||||
Quote:
Klote van je vooscherm, geen binnenschermen erin? En dat de koppeling de geest geeft, is ook niet zo gek met 280pk Eerder al eens langs je auto gelopen, superding |
|
|||
|
|||
hier een foto van de schade
toch weer het nadeel zonder binnenkuipen rijden maar ik ga wel iets fabriceren, want dit gebeurd nooit meer bij me hier onder nog een foto van me nieuwe daily 2.0tfsi 185pk rijd heerlijk |
|
||||
|
||||
Zow,dat is een beste steen geweest..
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik nou echt nog nooit gezien bij een mk1 ! Balen zeg!
|
|
||||
|
||||
Mooie daily
Heeft m'n overbuurman ook gehad, maar dan een FR met 250pk, gaat als een kogel Mooi klote die schade aan je mk1
|
|
||||
|
||||
ja en het is ook zo jammer dat zoiets altijd precies gebeurd als je net klaar ben..
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
het balen is er nu wel een beetje vanaf want moet al bijna betalen
de auto is woensdag klaar heb zaterdag de auto bij de spuiterij laten zetten en donderdag de boot op als alles goed gaat om naar edition 38 tegaan |
|
||||
|
||||
Klote van die steen zeg maar gelukkig op tijd klaar dat scheelt weer.
welke boot nemen jullie dit jaar?? |
|
|||
|
|||
weer de boot van europoort hull de stena line is elk jaar verschrikkelijk duur
probleem is ook dat wij altijd op het laatste moment boeken jullie gaan zeker weer met de stena? ik zie jullie vant weekend |
|
|||
|
|||
Nick wat lees ik balen als hij net klaar is...?
haha auto klaar das natuurlijk nooit ;-) Ik kom ook naar engeland met zn 2en haha kutzooi Ik en me neefje!! maar word gezellig boot is geregeld zie je daar zelfde plek als vorig jaar? ik hoor je balen man wan die schade maar komt goed!! en trouwens beste daily ziet er goed uit!!! ik zie je in engeland |
|
|||
|
|||
nou me koppeling is vervangen voor een stage 3 f1
kijken of dit wat is hij hoort 470 pk te houden en een berg koppel me koppeling is aardig over en uit na afgelopen drachten maar vrijdag als het weer mee zit zijn we der weer voor kingstreet |
|
|||
|
|||
effe stil geweest hier maar de auto is kapot.
me koppeling heeft het vermogen gehouden maar me versnellingsbak is teneinde met het automaxx evenement heb ik wel een 2de plek behaald met sprinten maar na de 2de run gat in de bak auto is intussen ook getaxeerd nu op zoek naar een 02j bak want de g60 blijft stuk lopen volgende post zal wel zijn wanneer ik me verstevigde 02j bak heb |
|
||||
|
||||
Wat gaat er dan precies kapot aan de 02A?
|
||||
|
||||
Ben ik ook benieuwd naar idd.
En de o2j bak komt uit een? |
|
||||
|
||||
ik denk dat de klinknagels die je eindoverbreng aan je differentieel vastmaakt kapot gegaan zijn.die vinden dat koppel niet zo leuk in combinatie met overschakelen.daar zijn speciale bouten voor.misschien een idee om dat te doen samen met een sperdiff.in je nieuwe 02j bak.
succes |
|
|||
|
|||
idd me diff heeft een gat in mijn behuizing gemaakt, heb gisteren de bak gedemonteerd.
volgende bak krijgt bouten |